• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith Instruments Sequential Prophet 6 & Elektron Digitakt

1pauluzz1

Paul -"1" en -"uzz1"
Lid sinds
9 november 2004
Berichten
421
Locatie
's–Hertogenbosch
Na lang wikken en wegen en met wat pijn in het hart gaat hij toch in de verkoop: een zo goed als nieuwe Prophet 6, aangeschaft op 15 juni 2016.

Mag weg omdat ik met de Prophet veel speelplezier heb, maar ik wil het kleine beetje tijd dat ik beschikbaar heb in productiviteit steken. Ik heb gemerkt dat ik door filosofie weinig speel en dat is prima, maar het voelt niet lekker om zo'n mooi apparaat slechts sporadisch te gebruiken.

Enkel in de studio gebruikt. Mag weg voor € 2350,–

De soundtower software die voor mij als een zonnetje werkte krijg je er gratis bij: http://www.soundtower.com/prophet6/index.html
 

Attachments

  • P6 1.jpg
    P6 1.jpg
    55,7 KB · Bekeken: 24
  • P6 3.jpg
    P6 3.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 29
  • P6 2.jpg
    P6 2.jpg
    65,2 KB · Bekeken: 28
Last edited by a moderator:
Prijsverlaging naar €2100,–. Zeer goede prijs voor zo'n mooie synth denk ik zo.

Ik heb ook een Elektron Digitakt te koop. Die is uiteraard zo goed als nieuw (eind juli nieuw aangekocht). De plastic folie zit zelfs nog op het scherm.

De Digitakt mag weg voor €650,– en kan zo worden opgehaald in Amsterdam. In de avond kan hij thuis opgehaald worden, overdag vanaf mijn werk. Verzending is bespreekbaar – verzendkosten zijn in dat geval voor de koper – maar de voorkeur gaat naar ophalen ivm de waarde.

Het is echt een top apparaat maar ik merk dat te veel opties mij van mijn creativiteit beroven, dus ik heb besloten terug te gaan naar enkel software.

Wil een mod "& Elektron Digitakt" in de titel zetten? Merci!
 
Back
Top