• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: dave smith tempest

enveevee

Sis.tm
Lid sinds
5 mei 2012
Berichten
22
Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn dsi tempest.
Vraagprijs 1400 maar bieden kan altijd. Absolute nieuwstaat en is echt zo goed als nieuw. Met bon, boekjes en originele doos.

Dave Smith Instruments Tempest analoge drumcomputer
De Tempest van Dave Smith Instruments is een samenwerking tussen Dave Smith Instruments en Roger Linn. Samen maken ze deze fraaie, en goed klinkende analoge drumcomputer.

De techniek van de Tempest

De Tempest heeft zes stemmen, en iedere stem heeft twee analoge oscillatoren en twee digitale oscilatoren. Een klassiek low-pass en high-pass filter, een analoge VCA, vijf envelopes, twee LFO’s en modulaire analoge routings zijn ook aanwezig.

Dit betekent niets minder dan warme en diepe drumklanken, en een drum computer met veel mogelijkheden. Alle instellingen zijn af te lezen op een overzichtelijk display.

Drum programmeren gaat eenvoudig. De Tempest heeft een steppen sequencer en u kunt kiezen uit de verschillende geluiden en in totaal zestien velocities. Met de Roll knop kunt u drum fill-ins maken. Ook kunt u drum real-time inspelen en bewerken.
 

Attachments

  • IMG_1601.jpg
    IMG_1601.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 90
  • IMG_1600.jpg
    IMG_1600.jpg
    51,7 KB · Bekeken: 78
Back
Top