• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC1SE+case zgan te koop

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
Lid sinds
2 september 2002
Berichten
854
Locatie
Midden-NL, op een berg langs de Eem
Wegens verandering van spijs te koop aangeboden:
76 keys gewogen stagepiano (of studiopiano...) / performance controller Kurzweil PC1SE in topstaat.
Wil je een echt gewogen keyboard, maar niet zó'n 88keys bakbeest, dan is dit interessant!

Combinatie van stage piano en MIDI-controllerkeyboard. Heeft naast de standaard Kurzweil sounds ook nog eens de (mooie) Orchestral ROM en de Classic Keys ROM van Kurzweil ingebouwd, met dus nog eens extra Rhodes'en, Wurly's, Clavinet, Mellotrons, CP80's, Pianetten en andere EP's, en synth pads/leads.

Fijn klavier met aftertouch en 76 echte gewogen toetsen (dus niet semi-weighted zoals veel andere 76-toetsen-instrumenten van Kurzweil). Meer info vind je op de Kurzweil-site.

Verkeert optisch en technisch in uitstekende staat en heeft bij mij de afgelopen jaren alleen in m'n huisstudiootje gestaan. Interne batterij is recent vervangen.

Incl. stroomsnoer, degelijke softcase en digitale en (volgens mij) geprinte manual.

Te testen en af te halen in Amersfoort

Vraagprijs 400,-
Evt. tegen 20 euro meerprijs met mooi (gloednieuw) dubbel sustain pedaal (Fatar VFP2).
 
Mag weg voor 375.
Heeft bij mij alleen maar in homestudiootje gestaan en is weinig gebruikt, daarom in topstaat.
Daarmee een goedkoop alternatief voor een Nord Stage of Electro.
 
Back
Top