• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: MO6 en Kurzweil PC1SE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gertje

Stamgast
Lid sinds
27 juni 2004
Berichten
469
Locatie
onder de sloot
Te koop wegens overcompleet: Yamaha MO6 en Kurzweil PC1SE.

Ruildeal met Kurzweil PC361, Fantom X6 of Fantom S (61) is bespreekbaar. Dan natuurlijk even te bezien wie er hoeveel moet opleggen.
Voel-, test- en afhaalbaar in Noord-Brabant (073) :koffie:.

Yamaha MO6
64-stemmig polyfoon, verder qua ROM en synthengine identiek aan de Motif ES. Dus met bekende sounds en kwaliteiten.
Technisch 100%.

Ben niet de 1e eigenaar, heb 'm destijds gekocht voor een theaterproject. Er zat toen al een kras op de behuizing en dat plastieken dingetje voor snoer (achterkant) was al afgebroken. Dat laatste kan ik nog wel proberen te vervangen. Optisch wat dat betreft dus niet 100%. Zie de foto's en de scherpere vraagprijs.
Met Yamaha-adapter, en desgewenst een geprinte manual.

Vraagprijs: EUR 450,=



Kurzweil PC1SE
Combinatie van stage piano en MIDI-controllerkeyboard, met aftertouch. Heeft naast de 'gewone' sounds ook nog eens de (mooie!) Orchestral ROM en de Classic Keys ROM van Kurzweil ingebouwd (dus extra Rhodes'en, Wurly's, Clavinetten, Mellotrons, CP80's, Pianetten en andere EP's, en synth pads/leads). Bevat als extraatje ook de KFM sound bank van DLN, met vele zeer goede emulaties van FM/DX7-sounds.
Alles tezamen: klinkt als een klok.

Fijn klavier met aftertouch, en het smalste dat ik ken met 76 volledig gewogen toetsen (dus niet semi-weighted). Verkeert optisch en technisch nog steeds in uitstekende staat. Niks aan te zien, en is na aanschaf niet meer mee op pad geweest. Inclusief originele toebehoren: manual, adapter en Kurzweil-sustainpedaal.

Vraagprijs: EUR 625,=




Mods, hopelijk accoord dat ik een eerdere thread hierin meeneem. Die ander doe ik terstond op slot.
 

Attachments

  • DSCN1061.jpg
    DSCN1061.jpg
    45,4 KB · Bekeken: 114
  • DSCN1065.jpg
    DSCN1065.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 95
  • DSCN1080.jpg
    DSCN1080.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 97
Kick met prijsverlaging:



PC1SE: vraagprijs EUR 575,=, of contact me via PB

Yamaha MO6: vraagprijs EUR 425,=, of contact me via PB
 
:walker:

Kurzweil PC1SE: EUR 500,=

Yamaha MO6: EUR 375,= (heb je een ES-engine voor, technisch 100% werkende synth)
 
De MO6 is verkocht.

Kurzweil PC1SE in uitstekende staat en zonder life on the road, nog steeds beschikbaar, EUR 500,=
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top