• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Abstrakt Instruments Avalon Bassline (white/white)

gn!uz

Ingeburgerd
Lid sinds
19 september 2010
Berichten
80
Moeilijke beslissing.. Ik ga afscheid nemen van deze gloednieuwe Avalon! Wat een schitterende bak is dit! Gebouwd als een tank! Inmiddels heb ik echter mijn twee RE-303's afgebouwd. De waarde van deze machines is voor mij niet in geld uit te drukken. Ben onwijs lang bezig geweest met het verzamelen van alle originele componenten. Vervolgens het bouwen van de units. Deze bakken hebben voor mij grote emotionele/nostaligische waarde! De Avalon is wat dat betreft voor mij het anonieme grote broertje van deze RE-303's. Voor mij daarom overcompleet. In plaats van de Avalon heb ik daarom besloten te kiezen voor een Sub-37 naast m'n 'persoonlijke' RE-303's!

Avalon Bassline (white/white) / aangeschaft via SX Pro
Vaste prijs EUR 1.000

ZGAN in onbeschadigde doos compleet met alle toebehoren!

b2l9Sg7.jpg


P4DbK6u.jpg
 
Potentiƫle koper had al een Avalon besteld en kon bestelling niet meer annuleren, daarom weer beschikbaar voor verkoop!
 
Back
Top