• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Abstrakt Instruments Avalon Bassline + SEM filter (303)

Future Funk

Ouwe rot
Lid sinds
28 juli 2007
Berichten
804
Te koop:

Abstrakt Instruments Avalon Bassline. De tofste 303 die er bestaat. 100% identieke sound en veel meer mogelijkheden. Daarnaast het Oberheim SEM filter als extra.

Ik heb deze aangeschaft met het doel om het te gebruiken, maar dat is er op heden nog niet van gekomen. Door een ruildeal met mijn Synthi ga ik een hele Roland collectie aan spullen krijgen waaronder een TB-303. Deze ga ik houden en daarom kan ik de Avalon verkopen.

Check youtube of de website voor fimpjes en sounddemo's.

Een kennis van me heeft de echte 303 en ook de Avalon. Sinds hij de Avalon heeft, heeft hij de echte 303 niet meer gebruikt. Just saying..

De prijs is 1050 euro en deze is vast. Geen inruil mogelijkheden. De Avalon kan worden opgehaald in Groningen stad, maar kan ook op mijn kosten verzekerd worden opgestuurd.
 

Attachments

  • IMG_0791.jpg
    IMG_0791.jpg
    61,9 KB · Bekeken: 151
  • IMG_0792.jpg
    IMG_0792.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 112

Vergelijkbare discussies

Back
Top