• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arturia Analog Lab + Ableton Live Lite + Arturia promopack. Nieuw ongeregistreerd!!

ZionProject

F.D.R
Lid sinds
8 april 2010
Berichten
215
Arturia Analog Lab + Ableton Live Lite + Arturia promopack. Nieuw ongeregistreerd!!

Arturia Vsti instrument en Ableton Daw software

Arturia Analog Lab
Ableton Live Lite

Prijs 45€

De software had ik al, deze zat bij een controller die ik gekocht heb.
Zijn downloads, nieuw, dus ongeregistreerd.

Geleverd wordt het Serial nummer van de hardware (controller) en de unlock code voor de software. Komen dus geen kosten bij voor verzending, scan alles in en verstuur het via de mail.

Zit een promopack software bij waarvan ik vermoed dat de actieperiode voorbij is maar dat heb ik niet uitgeprobeerd omdat je eerst je hardware moet registreren met het serienummer en met de unlock code, dan is de software dus niet meer nieuw en ongeregistreerd!
Het gaat om de Mini V, Wurlitzer V, Vox Continental V en Jupiter V en UVI Grand Piano Model.
Ga ervan uit dat de actieperiode voorbij is dan heb je mazzel als je ze wel krijgt tijdens de installatie en heb je voor een paar honderd euro gratis software instrumenten

PRIJS IS ALLEEN VOOR: Analog Lab en ableton Live Lite software.

PROMOPACK ZIT ER GRATIS BIJ!!
 
Back
Top