• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midi Keyboard 49 • M-patch 2 monitor controller

Afroham

Stamgast
Lid sinds
12 april 2015
Berichten
241
Locatie
rotterdam
Behringer u-control UMX 49 + Studiologic sustainpedal 40,-

I.v.m aanschaf groter keyboard verkoop ik mijn Behringer midi keyboard. De toetsen spelen erg fijn om dat ze een tikje weerstand bieden er zitten gebruikerssporen op maar functioneert 100%. Ik had net een nieuw sustain pedaal gekocht. Maar bij het nieuwe keyboard kreeg ik er 1 bij dus die doe ik hierbij.
op de foto staat het verkeerde sustain pedaal, je krijgt van mij een witte.
Verzenden doe ik niet ivm formaat. Op te halen in Zaandam.

Sm Pro audio M-Patch 2 passive volume control & monitor switch 80,-

Gekocht via marktplaats omdat ik tweede monitor set wilde aanschaffen maar dat idee is voorlopig van de baan. Vandaar dat ik hem verkoop na nooit gebruikt te hebben. Wel getest of hij het deed. Gekocht voor 100 euro, wil er 80 voor hebben. Info te vinden op het web. Wordt tegenwoordig onder JBL verkocht maar het is precies dezelfde unit. deze kan ik wel versturen
 

Attachments

  • $_85.JPG
    $_85.JPG
    24,6 KB · Bekeken: 122
  • $_85 (1).JPG
    $_85 (1).JPG
    37,2 KB · Bekeken: 104
Back
Top