Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oh geen idee, ik zag het gister pas langskomen op een nieuws website. Mijn fout!
 
blijkbaar was het toch interessant om te melden dat waves eigenlik tegenwoordig altijd in de aanbieding is. het aanbod, i.e. de prijzen, wisselen soms per dag..
vandaag een mega sale. de bekende pakketten in de aanbiedingen.
en 25% ekstra korting op de 200 plugins in de aanbieding, als je boven de 100 dollar zit, wanneer ik het goed lees.
goed.

voor de geïnteresseerden de arturia collection 6.1 is ook in de aanbieding, als je al een produkt bezit van arturia. het hangt af van wat je hebt, ik kan niet zien welke aanbiedingen je krijgt. ik kreeg een crossgrade aangeboden, de helft van de normale prijs; €249.
 
PluginBoutique DEAL

Beatskilz - Slam Dawg voor een eurootje. (99+% korting)
Een alles in 1 "mastering" tool.
https://www.pluginboutique.com/product/3-Studio-Tools/71-Dynamic-Processor/2774-Slam-Dawg

Korte review/demo
https://www.musicradar.com/reviews/tech/beatskillz-slam-dawg-630434

Nog ort demootje
https://www.youtube.com/watch?v=zw_bPFmxNUs

Na die 1 euro aanbiedingen van Oracle ben ik toch een beetje terughoudend geworden.

Zou dit werkelijk wat aan je setup toevoegen, of moet je hierbij echt een bepaalde (beginners) doelgroep in je achterhoofd houden?

Zonder naar de vst gekeken te hebben overigens. Wellicht is het gewoon een topdeal.
 
Na die 1 euro aanbiedingen van Oracle ben ik toch een beetje terughoudend geworden.

Zou dit werkelijk wat aan je setup toevoegen, of moet je hierbij echt een bepaalde (beginners) doelgroep in je achterhoofd houden?

Zonder naar de vst gekeken te hebben overigens. Wellicht is het gewoon een topdeal.

Had hem in gekocht voor 1 euro en waarschijnlijk ben ik te snel geweest met testen, maar ik was niet onder de indruk. Er is ook een upgrade (niet voor 1 euro ;) ) waar ze je vermoed ik enthousiast voor willen maken.
 
Had hem in gekocht voor 1 euro en waarschijnlijk ben ik te snel geweest met testen, maar ik was niet onder de indruk. Er is ook een upgrade (niet voor 1 euro ;) ) waar ze je vermoed ik enthousiast voor willen maken.

Voor de prijs van een MacBurger durf ik wel een gokje te wagen.
Ook al geeft ik al jaren (nagenoeg) geen geld meer uit aan synths en FX.

Deze Slamdawg is ook zeker geen "magic bullet" maar heeft zeker zijn nuttige toepassingen.

En er is inderdaad ook nog de Pro voor EUR 149. Die zou ik vooral bij Beatskillz op de virtuele plank laten liggen.
Net als de Slamdawg als deze straks weer EUR 99 gaat kosten.
 
Niks voor mij (want veel te veel Plugins, en ook nooit live).

PluginBoutique DEAL

Akai VIP 3,1 Standard (-66%, zo'n EUR 50)
Akai VIP 3.1 Plus (-72%, zo'n EUR 70)

AKAI’s award-winning VIP is the first and only music software that enables you to control your entire VST instrument and FX library directly from any keyboard. Switch patches from all your VST's in one place, instantly access pre-mapped plugin parameters for hands-on knob tweaking, customise pre-set loading from multiple VST's using set-lists, and much more.

https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=3898
 
iZotope O8N2 Crossgrade Bundle (vanaf een zgn. Advanced Product)
Nu bij AudioDeluxe voor slechts 177 US$ (ca. € 150). Ongeveer € 30 goedkoper dan bij de laatste sale.
 

Potvoldroppies...voor Hybrid 3 heb ik oneindig veel keer meer betaald.

OK, hij was 1 hele euro tijdens de Black Friday rond de jaarwisseling. Maar da's strikt genomen toch oneindig veel meer dan 0.

Maar Hybrid 3 is wel een mooi apparaat hoor. Feitelijk qua architectuur 2 paralelle synths (2 "parts").
De (3) prima klinkende oscillators (per synth/part) in combinatie met de mooie filters en de saturation/overdrive geven mooie resultaten.

Er zijn ook diverse Expansion Packs (presets/patches...) voor. Vaak ook voor weinig.
Maar er worden standaard ook al heeeeeeel veel presets (1200+) meegeleverd.
 
Laatst gewijzigd:
Hoe werkt het? Ik stond al ingeschreven, uitgeschreven en opnieuw inschrijven maakt geen verschil?
 
Hoe werkt het? Ik stond al ingeschreven, uitgeschreven en opnieuw inschrijven maakt geen verschil?

Ja dat is inderdaad onduidelijk,

Je koopt hem gewoon zoals andere plugnins en dan bij het uitchecken vul je de coupon code in en dan gaat die 138 euro (als ik het me goed herinner) er weer af zodat het bedrag 0 wordt voor bijvoorbeeld die nebula plugin
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top