Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb het redelijk netjes gehouden,

vacuum pro 1 euro
ni komplete 11, 200 euro
accusonus regroover pro, 50 euro
Die Vacuum Pro zocht ik ook, maar kon ik niet voor een € vinden
 
De afgelopen dagen heb ik de Fog Convolver er bij gekocht met een goede korting. Verder ook Goodhertz Good Dither, Boz Digital T Bone EQ + Manic Compressor en de U-He Repro. Erg mooi spul allemaal :) Laatst ook de gratis Soundtoys Little Plate meegepakt en die is echt zeer bruikbaar. Voorlopig kunnen we weer even vooruit...
Bedankt voor deze info! :) Daardoor heb ik T-Bone en Magic Compressor gekocht. :okdan: Ik had ze weleens gezien, maar ik had er eigenlijk nooit serieus naar gekeken. Ze zijn zeer bruikbaar vind ik (en dat voor zo weinig geld). :)U-he Repro en Soundtoys Little Plate had ik al.
Convolutie-reverbs vind ik - tot nu toe - niet echt geweldig klinken. Ik ben daarom erg benieuwd wat je van Fog Convolver gaat vinden?

Aan plug-ins heb ik met Black Friday gekocht:
- AudioThing | Outer Space € 37
- Boz Digital Labs | T-Bone € 14
- Boz Digital Labs | Manic Compressor € 29
- Celemony | Melodyne 4 Essential + Upgrade naar Melodyne 4 Studio € 268
- UVI | Emulation II € 86
- Wavesfactory | Trackspacer € 35

Vooral Melodyne 4 Studio heeft me veel geld bespaard, want normaal kost dat pakket € 635

Eerder dit jaar was UVI Emulation II voor slechts € 49 te koop bij VSTBuzz, maar die actie heb ik helaas toen net gemist.
 
Dat is een mooie selectie :)

Fog Convolver ken ik a vrij lang en ben goed bekend met convolutiegalm. Het is een beetje een haat-liefde verhouding. De Altiverb library is erg mooi, heb er veel mee gewerkt maar uiteindelijk weer doorverkocht want het was voor mij toch te duur voor wat ik er aan had.
Convolutiegalmen hebben twee nadelen: 1: het is statisch: en met een simpele chorus erachter kan je een dood paard ook niet weer laten opstaan. 2: Zelfs bij een true-stereo IR mis je vreselijk veel informatie. Ook al hebben we maar twee oren..

Toch kan het heel bruikbaar zijn, want bepaalde ruimtes kan je heel herkenbaar maken zoals een paar IR's die ik in mijn vorige huis heb opgenomen: je bent meteen weer bij (niet in) die ruimte.

In veel postproductie klussen kan je veel baat hebben bij een convolutiegalm maar ook de meer creatieve effecten zoals ook uitgelegd in de Fog Convolver filmpjes.

Ik ben erg blij met zo vreselijk veel opties die we tegenwoordig hebben...

Outer Space heb ik vanaf het begin.. hij komt erg dichtbij m'n oude re-201 als is het niet 100%. Maar is dat echt nodig? het is een geweldige plugin, en niet duur.

T Bone is een super praktische EQ en Manic Compressor heb ik nooit kunnen demo'en maar toch maar de gok gewaagd: nu nog beter leren kennen.
Erg blij met de Softube Transient shaper trouwens: De goedkopere JST Transify klinkt echt minder goed al zal deze af en toe nog wel ingezet worden.
 
Samples From Mars "ALL PRODUCTS FROM MARS" voor $39,- (E34,-)

met couponcode: "allproducts39"

Scratch that last email - we've decided to just let everybody (who wants it) get every product we've ever made for $39 total. This offer is good until this Friday Dec 1 at 11:59 PM EST
Get Every Product we've ever made for $39 total
(97% off / Save $1142 off Orig Price)
Use at checkout - Coupon: allproducts39
View more info about what's included here (but use the above link to purchase).
This does not include future products.
Definitely the last time we'll ever do a deal like this.

https://samplesfrommars.com/products/download-our-entire-store-instantly
 
Samples From Mars "ALL PRODUCTS FROM MARS" voor $39,- (E34,-)

met couponcode: "allproducts39"

Scratch that last email - we've decided to just let everybody (who wants it) get every product we've ever made for $39 total. This offer is good until this Friday Dec 1 at 11:59 PM EST
Get Every Product we've ever made for $39 total
(97% off / Save $1142 off Orig Price)
Use at checkout - Coupon: allproducts39
View more info about what's included here (but use the above link to purchase).
This does not include future products.
Definitely the last time we'll ever do a deal like this.

https://samplesfrommars.com/products/download-our-entire-store-instantly

Ik had vorig jaar een soortgelijke deal van hem 'all drums from mars'. Geen seconde spijt van, wat klinken ze lekker hard en knisperig. Geloof dat ie veel samples door een sp1200 heen jaagt.
 
Oef mooi prijs. Ook maar even gekocht.
Toch ook maar ff :D

btw, die downloads gaan maar traag via PluginBoutique
 
Trash 2 (incl. 2 exp.) is idd (voor ca. € 25) een koopje, maar die heb ik toch niet gekocht. Stutter Edit heb ik, maar verder ben ik geen groot fan van de producten van iZotope. iZotope klinkt allemaal net niet top voor mij, zoals ik dat bijv. wel vind van de meeste plug-ins van Soundtoys en FabFilter. Misschien een kwestie van smaak?

Wel Softube Transient Shaper nog even op de valreep (voor slechts € 36) gekocht. :D Dat vind ik ook een erg goeie plug-in die ik naast UAD-2 SPL Transient Designer (*) en NI Transient Master ga gebruiken.
[* Beter m.i. dan SPL Transient Designer Plus van Plugin Alliance]
Het nadeel van UAD-2 is de hoge prijs omdat je daar ook (nog) UAD-2 DSP Accelerator hardware voor nodig hebt.

Synapse heeft niet meegedaan met de Black Friday Sale, maar die komt meestal de 2e helft van december nog met de Holiday sale. Dune 2 vind ik nog steeds een aanrader, maar die heb ik zelf al. Misschien dat ik de Legend koop (mits Synapse dan een leuke aanbieding heeft)...

@elektrovolt:
Altiverb is gewoon een heel duur software pakket en desondanks niet gelukkigmakend. En ik begrijp je keuze om (met een flinke korting) Fog Convolver te kopen. Het is idd het proberen waard en zeker voor zo weinig geld. Outer Space kende ik wel van AudioThing, maar verder ken ik hun plug-ins niet. Daar wil ik mij dus nog wat meer in gaan verdiepen, want ik heb de indruk gekregen dat zij geen rotzooi maken.
T-Bone is idd een super praktische EQ, misschien dat die eindelijk eens mijn werkpaard de Renaissance Equalizer (van Waves) kan gaan vervangen.
Over Manic Compressor lees je ALLEEN maar positieve berichten op de diverse fora. Wéér een compressor heb ik even gedacht, maar die wilde ik er nog wel graag (voor € 29) bij hebben. :)
 
De Softube Transient Shaper heb ik inderdaad ook aangeschaft voor €35,50, echt een goede deal. De JST transify die ik al had klinkt toch een stuk minder goed. Toch ooit eens aangeschaft tijdens een stevige actie omdat de Softube zo duur was.
 
JST transify kende ik niet, maar er zijn er zoveel...bijv. ook Waves Trans-X, Sonnox TransMod, iZotope Neutron. Geen idee of die goed zijn, maar ik weet gewoon dat Softube Transient Shaper en UAD-2 SPL Transient Designer (met SPL Transient Designer Plus van Plugin Alliance als 2e keuze) erg goed zijn. En dan ben ik niet het type dat nog dagen verder gaat zoeken, hoewel ik altijd wel open blijf staan voor het uitproberen van nieuwe plug-ins. Maar meestal pas als ik het eerst ergens gelezen heb of van iemand gehoord heb.
 
KV331 Audio - Synthmaster 2.8

SynthMasterHeader.png


f34e642ac0f4f7cb7a17556f81a1f496-1200-80.jpg


Normaal $99 nu nog geheel december $64 (-40%)
https://www.kv331audio.com/synthmaster.aspx

Maar bij Thomann nog steeds EUR 49 (-50%)
https://www.thomann.de/nl/kv331_audio_synthmaster.htm

Een review op Music Radar
http://www.musicradar.com/reviews/tech/kv331-audio-synthmaster-2-8-638295
 
Toen ik 'm geïnstalleerd had zag ik 'm in Ableton met nogal weinig presets ipv 1300.
Kom er wat later achter dat alleen de fx als plugin geladen wordt.
De DLL's zitten in een aparte KV331 map in de vst folder en schijnbaar scant Ableton ze niet beide op die manier.
Ik heb de DLL's maar los in de vst map gezet en nou gaat het wel goed.
Nu geeft ie 2 plugins; de synthmaster 2 en de synthmaster2FX
Hebben meer mensen daar last van in Ableton?
 
NI FM8 komt bij mij ook twee keer in de lijst - eenmaal als instrument, eenmaal als FX. Ik weet niet of het een bug of een feature is maar ik vind ‘t eigenlijk wel handig zo. Als het twee DLL-files zijn is dat eigenlijk ook wel logisch, wellicht dat de bestandsnamen ook daar aan refereren ;)
 
Dada Life Holiday Special - 30% OFF

[Niet dat ik ze adviseer, maar meer bedoeld voor de fun]

Endless Smile: - Normaal: $39 / Sale: $27 (€ 23,55)

Sausage Fattener
: Normaal: $39 / Sale: $27 (€ 23,55)

Endless Smile + Sausage Fattener: Normaal: $59 / $41 (€ 35,75)

http://tailorednoise-downloads.com/DadaLifePurchase.php

1k0.jpg


1k0.jpg


KV331 Audio - Synthmaster 2.8
Die vind ik ook goed (maar ik had deze al).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top