Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, ze denken meer te verkopen door als eerste te zijn. Tegen de tijd dat je nu op Black Friday met je korting komt is iedereen z'n geld al op :D
 
Waves heeft ook een early black friday actie lopen. De veel geprezen H-De(a)lay is nu slecht 29 dollar. Ik heb m maar aangeschaft (normale prijs is 179)
 
Ik wacht met smart op fabfilter met de pinpas al in de aanslag. Of Valhalla. Welke als eerste komt met een deal :p
 
Valhalla doet toch niet aan deals? Volgens mij hebben ze ergens een statement dat hun plugins sowieso al goedkoop genoeg zijn en dat je ze gewoon voor die prijs moet kopen als je ze wilt :D

Fabfilter is niet zo scheutig met acties maar doen af en toe inderdaad wel eens wat. Al heb ik alle Fabfilter plugins die ik wil hebben inmiddels al in mijn bezit.
 
Goodhertz geeft deze week 25% korting, daar zitten lekkere plugins tussen.
Amazing Noises geeft 50% korting op hun Ableton-plugins
Exponential Audio geeft 30% korting (erg mooie reverbs!)
Audified geeft een aantal kortingen..
 
Valhalla doet toch niet aan deals? Volgens mij hebben ze ergens een statement dat hun plugins sowieso al goedkoop genoeg zijn en dat je ze gewoon voor die prijs moet kopen als je ze wilt :D

Fabfilter is niet zo scheutig met acties maar doen af en toe inderdaad wel eens wat. Al heb ik alle Fabfilter plugins die ik wil hebben inmiddels al in mijn bezit.

Klopt, valhalla hoef je niets van te verwachten en eigenlijk hebben ze met dat statement best wel een punt. 50euro per stuk voor kwalitatief goede plugins is gewoon al heel scherp, zeker aangezien ze veelal in de reverb markt zitten en de meeste fabrikanten daar echt flink hogere prijzen hanteren.
 
Valhalla doet toch niet aan deals? Volgens mij hebben ze ergens een statement dat hun plugins sowieso al goedkoop genoeg zijn en dat je ze gewoon voor die prijs moet kopen als je ze wilt :D

Fabfilter is niet zo scheutig met acties maar doen af en toe inderdaad wel eens wat. Al heb ik alle Fabfilter plugins die ik wil hebben inmiddels al in mijn bezit.

Ok dat scheelt weer, kan ik nu meteen mijn portemonnaie trekken :D
 
Soundtoys 50%

Als je al iets hebt van soundtoys bijvoorbeeld de gratis little plate dan is de upgrade naar soundtoys 5 zelfs 'maar' 209$

Tempting ...
 
Applied Acoustics Systems 50%

Applied Acoustics Systems 50%

AAS geeft 50% korting op alles, dus ook op upgrades. Heb jij in het verleden de no-brainerdeal met de Ultra Analog VA-1 gekocht? De upgrade naar Ultra Analog VA-2 is nu een kleine €17 :P Deze korting duurt maar 5 dagen.
 
Audiothing heeft wat kortingen, niet super spectaculair maar toch leuk. Via Audiodeluxe zijn ze nog goedkoper: zo heb ik Fog Convolver aangeschaft voor €42, en normaal is dat €65.

Boz Digital labs heeft enkele plugins nu ook met korting: de Manic compressor en T Bone EQ zijn gigantisch in de aanbieding.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top