Arturia bij mediamarkt

Nice ecocheques here we goo ;)

Btw, werken ecocheques ook in nederlands, nee zeker :(?
 
Ik dacht van TV (Ram Bam ofzo..) te hebben begrepen dat die BTW weg ermee acties onzin zijn. Ze verhogen eerst de prijzen en doen daarna alsof ze de BTW er af halen. Maar €250 voor een Microbrute is een zeer goede deal! Ik wist niet eens dat die rare Mediamarkt überhaupt muziek hardware verkocht.

Ik zou overigens zweren dat de Microbrute tot een paar weken geleden 280 Euro kostte bij de Bax shop of bij Thomann. Nu issie overal 300. Raar... :?
 
Van sommige producten verhogen ze vooraf de prijzen en andere halen ze tijdelijk uit de verkoop, dus het blijft wel opletten.

Nog een prijstip: Thoman heeft de Novation Bass Station voor E 348. Bij Bax en Keymusic was hij laatst ook voor die prijs maar die hebben hem al weer verhoogd naar E449
 
Van sommige producten verhogen ze vooraf de prijzen en andere halen ze tijdelijk uit de verkoop, dus het blijft wel opletten.

Nog een prijstip: Thoman heeft de Novation Bass Station voor E 348. Bij Bax en Keymusic was hij laatst ook voor die prijs maar die hebben hem al weer verhoogd naar E449
Ik ben nog niet zo lang op zoek naar synths dus ik ken de markt niet. Maar dit is gestoord! De Bassstation 2 kostte inderdaad overal ong. 350 Euro, en nu ligt 'ie bij Bax voor 29% meer dan voorheen (450 Euro). Dat is niet reëel. Ze "vragen maar wat" dus. Zo verliezen ze heel, heel hard klanten omdat je je niet serieus genomen voelt. Ik denk dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken, ha ha. ;)
 
Ik snap ook af en toe niets van die prijspolitiek.
Koop de afgelopen dagen een Ultranova, bij Bax voor 439 en elders voor 499 behalve bij Cool Blue ook 439 maar die geven een jaar minder garantie.
Halve dag later kijk ik nog even bij Bax op de site en kost ie weer 499 en nu nog steeds, 60 euro duurder?

Dat van Mediamarkt is wel een leuke deal, heb dus toch maar een microbrute aangeschaft voor een kleine 250, scheelt toch weer 2 geeltjes.
 
Mediamarkt heeft momenteel de btw-vrije dagen en ook wat spullen van o.a Arturia en Pioneer doen mee. De Microbrute kost bijv. maar E247 terwijl hij elders overal E300 kost.
Doe er je voordeel mee.

Kitano; bedankt voor de tip trouwens, ik wist niet dat ze tegenwoordig ook wat dingen van Arturia verkopen.
Jammer genoeg nog niet de Drumbrute anders zou die ook 100 euro goedkoper zijn, kan me voorstellen dat dat voor sommigen op het forum ook wel heel leuk zou zijn.
 
Back
Top