Native Instruments Maschine istelingen opslaan zonder presets

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.404
Locatie
Obdam (NL)
Iemand enig idee hoe ik met Native Instruments Maschine alle instellingen kan opslaan zonder dat ik de presets mee opslaat ?

Ik wil namelijk instellingen van mixer EXT instellingen en input sound midi instellingen opslaan
helaas slaat neemt hij ook die presets ook mee op.
Ik wil namelijk een group drum kit in laden met die presets die er bij horen is dat mogelijk ?

Maar dan laad ik die instellingen weer in maar dan zet die ook die presets die zijn op geslagen mee terug dat is nou net niet de bedoeling.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben....



Sebastian
 
NuOEe

Weet niet of je dit bedoelt. Maar hier kan je standaard templates inzetten voor routing. Had ooit van die templates, maar kan ze op het moment nergens meer op mijn harde schijf vinden. Je zou ze zelf kunnen maken.
 
Bedoel je dat de soundrouting van je pads steeds terugveranderen bij laden van een group?
Daar werken ze aan bij NI zeggen ze:

'We do realize that it would make a lot of sense to keep the routings persistent when loading a new Group, at least as an option. We did already look into this in the past, but it became clear that it is not super easy to achieve due to the way Maschine handles saving and recalling routings. We'll look into this again with priority within the coming weeks, but please understand that at this point, I cannot give a clear release date for this.'

Florian G @ NI, Jan 5, 2017
NI Team

https://www.native-instruments.com/forum/threads/sound-i-o-persistency-when-loading-groups.313419/
 
Ik wil namelijk alleen de instellingen op slaan omdat als elke keer andere Group inlaad dan ben ik alle instellingen kwijt kan elke hand matig veranderen.
Als voorbeeld die mixer apart kan inladen zou namelijk makkelijk zijn maar hoe ?
 
Back
Top