Ik ga Modulair beginnen heb wat advies nodig.

...Afijn lang verhaal kort. i.v.m. budget ik wil nu even een keuze maken Yarns of een step sequencer. Wat is leuker om mee te beginnen....en wat raden jullie dan aan
Persoonlijk zou ik bij het samenstellen van een beperkt modulair systeem de sequencer als laatste op de lijst zetten. De taak van een sequencer is makkelijk en veel uitgebreider over te nemen via een midi-interface met extern materiaal. Verder is de functie ervan meer op het weergave proces gericht en minder op geluiden maken.
Maar, als je plaats en geld genoeg hebt ...
 
Persoonlijk zou ik bij het samenstellen van een beperkt modulair systeem de sequencer als laatste op de lijst zetten. De taak van een sequencer is makkelijk en veel uitgebreider over te nemen via een midi-interface met extern materiaal. Verder is de functie ervan meer op het weergave proces gericht en minder op geluiden maken.
Maar, als je plaats en geld genoeg hebt ...

De Beatstep Pro is sowieso een heel fijn apparaat. Ik was idd wel van plan om komende week nog even een Midi cv interface te kopen, zo simpel mogelijk dat wel.... Thanks for the info :)
 
Back
Top