Moooooooooooooooooooggg

Welkom, en wellicht wel zo handig om in het lijstje van uw passies uw vrouw op de eerste plaatst te zetten. ;)

Maar een hardware én software synth freak? Beter!
 
Origineel geplaatst door Catscan
oops....

en natuurlijk ook welkom:)

Dank aan iedereen voor de verwelkoming !! :okdan:
En ik zal het doorgeven aan mijn vrouwtje, ze zal content zijn. 8o

Dit lijkt me een heel toffe én interessante site.



Catscan: ik heb die L.A.M.M. Memorymoog bijna een jaar; werd gemodificeerd en nog eens gereviseerd door Rudi Linhard (Lintronics) zelf, en speelt nog steeds als een nieuwe maar met die lekkere vintage klank. Geen onstabiele oscillators (wat een bekende plaag is bij de 'gewone' Memorymoog synths), geen ruis, geen kraakgeluiden, geen knoppen die te vast/te los zitten. En volledige MIDI-implementatie. En zoals gezegd toch dat echte analoge MOOG-geluid.

Maar ik betaalde er dan ook een serieuze prijs voor... veel meer dan een gewone Memorymoog (of MM+)...


Dextah: wat betreft die Synthex: is dat die diegene waarover je pm'de die je hier bedoelt ? ik zond hem deze morgen een pm maar hij antwoordde voorlopig niet ('t is weekend - dat zal wel normaal zijn)
 
Origineel geplaatst door Prophet
YOOOoooooooooooo!

Is da nou moeilijk te leren die flash-toestanden? Hoelang duurt dadde veu dagge da zowa kent? Zo moeilijk as 3DMAX?

:biertje: :biertje: :biertje: Schol !
De basics zijn heel gemakkelijk - laat het me vergelijken met Photoshop (of 3DMAX als je wilt) basics qua leercurve - maar om het goed te beheersen doe je er wel een heeeeeeeeeeele tijd over en moet je heel wat boeken gelezen hebben ('k heb zowat de halve "Friends of ED" library hier thuis...). Maar 't is wel heel leuk eens je het een beetje onder de knie hebt, en je kan natuurlijk veel voorbeeldmateriaal van sites zoals www.flashkit.com halen .
 

Catscan: ik heb die L.A.M.M. Memorymoog bijna een jaar; werd gemodificeerd en nog eens gereviseerd door Rudi Linhard (Lintronics) zelf, en speelt nog steeds als een nieuwe maar met die lekkere vintage klank. Geen onstabiele oscillators (wat een bekende plaag is bij de 'gewone' Memorymoog synths), geen ruis, geen kraakgeluiden, geen knoppen die te vast/te los zitten. En volledige MIDI-implementatie. En zoals gezegd toch dat echte analoge MOOG-geluid.

Maar ik betaalde er dan ook een serieuze prijs voor... veel meer dan een gewone Memorymoog (of MM+)...


[/B]


Ja het is ook nog steeds een droom omdat ding te bezitten....met lamm uiteraard:)
Heb net een ARP2600 aangeschaft ik moet je zegen dat dat ook the bomb is!!!!aanraader

Ps had je hem op gestuurd naar Lintronics of was je zelf langs gegaan?
Ik zie dat het tussen de 1700 en 1800 kost het modificeren en reviseren....of was je meer kwijt?

hehe veel vragen:)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Catscan
Ja het is ook nog steeds een droom omdat ding te bezitten....met lamm uiteraard:)
Heb net een ARP2600 aangeschaft ik moet je zegen dat dat ook the bomb is!!!!aanraader

Ps had je hem op gestuurd naar Lintronics of was je zelf langs gegaan?
Ik zie dat het tussen de 1700 en 1800 kost het modificeren en reviseren....of was je meer kwijt?

hehe veel vragen:)

Meer maar hij is dan ook echt in nieuwstaat - geen enkel krasje (ook niet het kleinste) in het hout en zo...
Ik betaalde incl. shipping EUR 5,500 .
 
Welkooooohohoho..ho..ho..ho..ooooooooooommmmmm......
retour.gif
 
LOVL :D thanx
 
welkom:L
 
Back
Top