Poly 800 voor 15 euro

Hmm, weet niet of die echt is. Heb net geprobeerd te bellen. Eerste keer kreeg ik eerst een Braziliaans muziek en daarna een in gesprekstoon en de tweede keer werd ik doorgeschakeld naar een Russische voicemail.
 
Yep.. ik twijfelde eerst ook. Maar verkoper had meer te koop staan, allemaal tientjes werk en overal 'uitsluitend bellen en ophalen' als omschrijving.
Misschien ook gewoon voor het gemak die prijs gekozen omdat ie er vanaf wilde.. kende die andere items niet zo goed qua prijs, maar zo is het omgekeerd ook natuurlijk..

Jammer dat het niet gelukt is Jordy.. maar toch wel fijn om te horen dat het wel een legitiem persoon was. :)
 
Yep.. ik twijfelde eerst ook. Maar verkoper had meer te koop staan, allemaal tientjes werk en overal 'uitsluitend bellen en ophalen' als omschrijving.
Misschien ook gewoon voor het gemak die prijs gekozen omdat ie er vanaf wilde.. kende die andere items niet zo goed qua prijs, maar zo is het omgekeerd ook natuurlijk..

Jammer dat het niet gelukt is Jordy.. maar toch wel fijn om te horen dat het wel een legitiem persoon was. :)

Ja, dat vond ik ook jammer! Was een goeie tip in ieder geval!
 
Dat doet me denken aan de verkoop van mijn Poly 800 , mijn eerste synthesizer, in 1986. Door een tikfout in mijn advertentie in het blad Music Maker was er een 0 van de prijs afgegaan. Ik en mijn huisgenoten werden gek gebeld door koopjagers die dachten een Poly 800 voor 100 gulden op de kop te kunnen tikken. Uiteindelijk aan Feedback Rotterdam verkocht voor 900 piek. Nu zou 45 euro een heel nette prijs zijn voor dit op de EG's na beperkte instrument. Maar ik heb er wel van geleerd hoe je geluidjes moet maken.
 
Back
Top