Warehousegroove - Mindtrip

Ik ben gaan skippen. Eerst een minuut gepraat, hou ik niet van maar OK daar kan jij ook niks aan doen, dan word er weer gepraat en verlies ik mijn aandacht..
Vind de biet en sfeer erg goed in elkaar gezet maar ik haak toch af na een tijdje.

Hij zit nu wel in mijn hoofd! :D

:D

Was al bang dat ik zelf zou moeten gaan zingen (dat niemand wil aandoen) :D :D
 
Ik vind 'm dik. Gaaf man. Doet me denken aan oud Biosphere werk (microgravity/Patashnik). Die stemmen vind ik erg gaaf. Minpuntje misschien is dat het wat door blijft kabbelen, en het een beetje een brei wordt aan het einde. Aansluitend op de comments van de Dr.
 
Ik vind 'm dik. Gaaf man. Doet me denken aan oud Biosphere werk (microgravity/Patashnik). Die stemmen vind ik erg gaaf. Minpuntje misschien is dat het wat door blijft kabbelen, en het een beetje een brei wordt aan het einde. Aansluitend op de comments van de Dr.

Dank je voor je reactie Proto :okdan:
Heb meteen even Biosphere's Patashnik (part 1) geluisterd en kwam tot de conclusie dat ik dit wel een compliment vindt :mega:

Normaal neem ik vrij lang de tijd om iets te maken en laat ik het rijpen om later nog aanpassingen te maken.
Heb deze track last minute gemaakt omdat ik had besloten om mee te doen dit jaar, te weinig materiaal heb gemaakt afgelopen jaar (3 nummers volgens mij).... te veel andere primaire dingen die hun aandacht afgelopen jaar vroegen en natuurlijk op de eerste plaats komen. (alles ook een beetje een brei is in mijn hoofd) :koffie:
Wou en kon er dus al met al niet te lang aan gaan zitten maar heb alsnog wel geprobeerd om iets duidelijks qua stijl neer te zetten.

Anyweetjes..... wou toch een bescheiden bijdrage leveren aan dit leuke initiatief (dat dan weer wel)
 
Ik vind het een super kikke track warenhuis! Het doet mij denken aan Front 242 - 05:22:09:12 Off album wat mijn favoriete Front album is dus dat zegt genoeg :) Ook in de top 3 voor mij
 
Even met die EDIT stift hier:

Heb deze track last minute gemaakt omdat ik had besloten om mee te doen dit jaar, te weinig materiaal heb gemaakt afgelopen jaar

had moeten zijn: "Heb deze track last minute gemaakt omdat ik had besloten om NIET mee te doen dit jaar, te weinig materiaal heb gemaakt afgelopen jaar..........."

Klopt dat ook weer :engel:
 
Ik vind het een super kikke track warenhuis! Het doet mij denken aan Front 242 - 05:22:09:12 Off album wat mijn favoriete Front album is dus dat zegt genoeg :) Ook in de top 3 voor mij

Dank je voor je berichtje Marc :okdan: :okdan: en je "doet denken aan" :W
En ook nog een top 3 :halleluja

:baco: Top!
 
Hij hypnotiseert
maar bleef hier en daar helaas echt plakken
Een mooie aanvulling des genres!
 
Grappig dat het best duister overkomt maar de sounds vrij helder is juist. Dat het dunnig is denk ik expres gedaan en vind ik juist wel goed passen ook. Enig minpuntje vind ik dat tov de kick/snare de hihats veel meer aanwezig zijn.
 
Leuk sfeertje, leuke geluiden. Stemmetjes zijn tof, ik hou wel van spacy. :)
De drums daarentegen vind ik veel te zacht tegenover de rest. Ik mis punch in de track.
 
Bedankt voor zij die de moeite hebben genomen om te luisteren en zelfs een stem uit te brengen :okdan:

Moet even wat kwijt en dit ook met name vanwege wat commentaar over de mixage, geluidsterkte enz.

Ik zou dit jaar eigenlijk niet mee gedaan hebben ivm persoonlijke omstandigheden en heb in een klein gaatje dat ik heb kunnen vrijmaken eigenlijk een "ruwe schets" gemaakt,(kunnen maken) Ik heb dus geen tijd kunnen nemen om een en ander uit te werken, te verbeteren en wat dan ook niet meer en dit "as good as it gets" kunnen insturen.

Ik heb mij om deze reden dan ook niet in het stemgeweld gestort of veelvuldig een comment gegeven.... dus als er bij een goed nummer geen stem van mij bijzit dan weten jullie waarom.

Nogmaals dank voor de reacties en de stemmen.
 
Back
Top