• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio inrichting en laatste zaken te koop.

virkaz

Ouwe rot
Lid sinds
24 juli 2002
Berichten
4.063
Studio Meubel te koop zoals deze:
preview.jpg

Een lade voor je toetsenbord en muis en een bureau voor je masterkeyboard, controller, etc.
In uitstekende staat. Foto is van internet: Vraagprijs: € 100 euro. Deze verstuur ik niet.

Twee Quiklok RS658 racks zoals deze:
10.00175_b.jpg

In uitstekende staat Prijs: € 50,- per stuk. Deze verstuur ik niet.

Behringer ADA-8000: De alom bekende 8 in 8 uit AD/DA convertor van behringer. Deze is in uitstekende staat. Te koop voor. Inclusief Eurostekker. Verlaagde prijs: € 100,-
Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor voor het synthforumprijsje van € 100,-
 
Kick, nog steeds te koop:

Twee Quiklok RS658 racks: 50 € per stuk.
Inclusief kooimoeren & plastic beschermdopjes om rackschade te voorkomen.

Behringer ADA-8000: De alom bekende 8 in 8 uit AD/DA convertor van behringer. Deze is in uitstekende staat. Te koop voor. Inclusief Eurostekker. € 90,-
Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor € 100,-
Behringer MiniMon800 30 €
 
Behringer ADA-8000 is verkocht!

Blijft over:

Twee Quiklok RS658 racks: € 50,- ps
Inclusief kooimoeren & plastic beschermdopjes om rackschade te voorkomen.

Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor € 100,-
Behringer MiniMon800 monitor controller € 30,-
 
Komt een RME HDSP 9652 PCI bij. Inclusief originele verpakking en wordclock/adat expander. Eerste eigenaar.
Superstabiele convertor met top drivers en lage latency. Met drie setjes ADAT lightpipes voor 24 i/o.

Gaat weg i.v.m. overstap naar RME UFX+.

Nieuw voor € 549,- bij bax en thomann, bij mij voor € 250,-
 
Resumerend:

Twee Quiklok RS658 racks: € 50,- p/s
Inclusief kooimoeren & plastic beschermdopjes om rackschade te voorkomen.
Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor € 100,-
Behringer MiniMon800 monitor controller € 30,-

RME HDSP 9652 PCI. Inclusief originele verpakking en wordclock/adat expander. Eerste eigenaar.
Superstabiele convertor met top drivers en lage latency. Met drie setjes ADAT lightpipes voor 24 i/o.
Nieuw voor € 549,- bij bax en thomann, bij mij voor € 250,-
 
Twee Quiklok RS658 racks: € 50,- p/s
Inclusief kooimoeren & plastic beschermdopjes om rackschade te voorkomen.
Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor € 100,-
Behringer MiniMon800 monitor controller € 25,-

RME HDSP 9652 PCI. Inclusief originele verpakking en wordclock/adat expander. Eerste eigenaar. <- Verkocht!
 
Quikloks zijn gereserveerd.

Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor € 100,-
Behringer MiniMon800 monitor controller € 25,-
 
Oh ja, Ik heb ook nog een Xilica XP4080 crossover/dsp-processor en twee KRK 10S subs te koop. sf-prijzen: 850 en 300 per stuk. Ik ben 1e eignaar btw.
 
Quikloks en Subs worden morgen opgehaald. Dus beide gereserveerd.
Minimon weer terug in de verkoop lijkt het... Hoor niets meer :|
 
Quikloks en Subs zijn verkocht.

Blijft over:

Lexicon MPX-200 Multi-effect inclusief Compressor € 100,-
Behringer MiniMon800 monitor controller € 25,-
Xilica XP4080 crossover/dsp-processor -> € 850 ,-
 
Minimon is verkocht... lexicon is er nog. Ik heb ook nog een quiklock keyboardstand. Oudje met wat plekjes roest etc. Vintage :-) die mag weg voor 50€
 
Een foto van de Keyboard stand kan ik niet meer online vinden. Het is er eentje waar twee synths op passen.
 
Back
Top