• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Yamaha AN1x, Korg M1, Airbase99, MicroQ en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Traxopia

treksopia
Lid sinds
20 februari 2002
Berichten
470
Locatie
Zoetermeer
Al heel lang niet meer op dit forum geweest. En ook al vrij lang geen muziek meer gemaakt. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Tijd dus om wat mooie spullen die hier niks staan te doen te verkopen.

Yamaha AN1x - 300Eur
In perfecte staat. Alles werkt, geen krassen, kraakjes etc.
Inclusief originiele handleidingen en originele yamaha adapter

Korg M1 - 275Eur
In uitstekende staat. Deze is gebouwd in 1989 dus heeft wat gebruikssporen maar niks ernstigs.
Alle knoppen werken. Up/Down knopjes recent vervangen.
Inclusief origineel guide book.
Heb ook nog ergens een ATARI ST rondslingeren die ik ooit samen met de M1 gekocht heb. inclusief diskettes met Cubase en wat M1 Soundbanks. Muis doet het niet, verder lijkt ie OK. Paar 10jes extra en je mag m meenemen.

Jomox Airbase - 350Eur

Waldorf MicroQ - 250Eur
De blauwe uitvoering. Met Club Bundle: CD met Dance en Techno presets. In perfecte staat.

Quiklok keyboard stand - 50Eur
Zeer stevige stand met dubbele X. Inclusief opzet stuk voor tweede keyboard.
Altijd in studio gestaan, nooit op avondtuur geweest dus zier nog perfect uit.

Keboard stand Z model - 35Eur
Keyboard stand van in "Z" model. 84Cm breed, 70Cm hoog. Volledig demontabel.
Gebruiks sporen maar verder in prima staat

Behringer DDX3216 Digitale mixer met 2x ADAT kaart, 2x 8 kanaals AD/DA, RME PCI kaart - 450Euro
Inclusief:
• 2x ADAT uitbreidings kaart
• 2x Behringer ADA8000 8 kanaals Analoog digitaal/digitaal analoog converter.
• RME Hammerfall PCI geluidskaart met 3x ADAT in en 3 ADAT uit (totaal dus 24 kanalen in en uit. LET OP: PCI kaart dus alleen geschikt voor wat minder moderne PCs)
• WordClock kabels incl t-stukjes en terminators
Dus totaal 32 digitale in en uitgangen over ADAT. Gebruik de ADA8000s om 16 stuks daarvan in analoge kanalen om te toveren. Blijven er tegelijk nog 16 dgitial over vanuit je P.


Versturen doe ik liever niet. Ophalen kan, spullen staan in Zoetermeer. Ben ook regelmatig in Ede dus daar ophalen zou ook kunnen. Brengen kan ook ook als je een goede cappuchino klaar zet en niet te ver uit de richting woont :)

Foto's beschikbaar op aanvraag.
 
MicroQ is ook gereserveerd
Voor de An1x is ook al een liefhebber

Blijft de Korg M1, een paar keyboards Stands en de Behringer DDX nog over.

Ik heb ook nog een M-Audio Trigger finger liggen.
 
Even een schopje want er staan nog steeds wat mooie spullen te koop.

Dit heb ik nog staan uit de lijst hierboven:
- Korg M1 - 275Eur, Als je wilt nu met gratis Atari ST met cubase en M1 patches. Of doe een leuk bod.
- Twee quiklok keyboard stands. Eentje is een "Z" model, de andere de bekende "X" inclusief opzetstuk voor tweede keyboard. Laat weten als je interesse hebt, over de prijs worden we het wel eens.
- Complete digital recording/mixing set met Behringer DDX3216 in perfecte staat. Vond in de kast nog een derde ADA8000 dus die doe ik er voor niks bij.

Verder heb ik nog liggen:
- Akai S2000 inclusief system diskette en PCI SCSI kaart+kabel - Doe een bod
- M-audio Trigger finger. Niet veel gebruikt - doe een bod
- Prachtig Quiklok Studio meubel: Z600
url

Kost nieuw bijna 700 Euro. Deze is als nieuw en mag weg voor 475 Eur
 
S2000 is ook gereserveerd.

De Korg M1 mag nu weg voor 250Eur inclusief een Atari ST en je mag ook wat audio en midi kabels uitzoeken.
 
Er zijn al aardig wat spullen opgehaald inmiddels.

Ik wil nog wel graag van de M1 af. 250Eur lijkt me een prima prijs. Atari ST kan je erbij krijgen, en je mag graaien inde kabel bak.
Package deal met een keyboard stand valt over te praten.

Verder staat hier nog een prachtig studio meubel. De quiklok Z600. Dat is een werkblad en een extra verdieping voor je monitors en beeldschermen enzo. Tussen werkblad en de tweede "verdieping" zitten 2 19inch racks naast elkaar zodat je altijd makkelijk bij je spullen kan. Het ding is in nieuwstaat. Nu in de aanbiieding voor 450Euro.
 
Alle synth fanaten hebben al een Korg M1 denk ik.... :)

Toch nog maar een schopje.
Ondertussen alles aan het afbreken en er komen nog wat dingen boven water.
Hier nog ff een lijst van wat ik nog heb:

Korg M1 - 250Eur (staat voor 300 op marktplaats)
Quiklok Z600 Studio meubel - 450 Eur
3x Behringer ADA8000 - 100Eur per stuk of doe een bod voor alle drie
Behringer DDX3216 Digitale mixer inclusief 2x ADAT uitbreidingskaar, Memory kaart en Hammerfall DIGI9652 PCI kaart, wordclock kabels, MAnual en rak rails. Verzameling ADAT en Analoge kabels mag je erbij uitzoeken. - 300 Eur
ESI M4U XL 4x4 USB Midi interface - 30 Eur
M-Audio Triggerfinger - doe een bod
Quikok keyboard stand. Een Z model en een met dubbele X en dubbel decks.
Atari 520 ST met floppy drive, monitor, oude cubase en M1 patches

Ik heb ook nog 3x een analoge 48 Kanaal patch bay liggen. 2x Samson S-patch plus en 2x behring PX2000. Kan me herinneren dat van een van de drie 1 kanaal niet goed meer werkte. Zal ze vandaag of morgen even testen en er een prijs aanhangen. Als je haast hebt mag je natuurlijk meteen bieden :)
 
Vandaag de patchbays getest. Kanaal 3 van een van de Samsons werkt alleen nog in "thru" mode. Dus normalled en half-normalled doen het niet voor dat kanaal. Verder helemaal in orde.

De 100% goede S-patch mag weg voor 40 Eur, Die met defecte kanaal voor 20Eur en de behringer PX1000 voor 30.
Ook nog grote bundel patch kabels in verschillende kleuren liggen:
- 12x 80cm
- 24x 50cm
- 4x 25CM met hoek plug
Hele bos mag weg voor 20 Eur.

De hele stapel in een keer voor 100Eur
 
Krijg na een tijdje radio stilte ineens weer vragen over deze thread. Dus een update:

- I heb alleen nog de Quiklock Z600 staan

Oh en een Behringer v-amp2 maar dat is niet zo synth gerelateerd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top