• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Benchmark DAC1-usb + Lynx AES 16e PCI express card

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

remondus

Nieuwkomer
Lid sinds
26 oktober 2009
Berichten
11
Locatie
Vogelenzang
De benchmark DAC1-usb en de Lynx AES 16e PCI kaart doe ik weg omdat ik alleen nog maar compact werk op mijn laptop. De benchmark klinkt als een klok en verkeert in goede staat. De Lynx AES16e heb ik gebruikt om de benchmark en twee preamps met ingebouwde A/D converters te verbinden met de computer. Werkt perfect. Bij de Lynx zit een 8 kanaals multicore kabel inbegrepen van AES16e naar XLR.

De benchmark mag weg voor 450 euro, de AES 16e inclusief multicore kabel voor 475 euro.
Samen mogen ze weg voor 875 euro.

Benchmark DAC1-usb specificaties:
- Digitaal naar analoog converter 24bit/44.1-192 kHz
- 4 digitale ingangen: 1x XLR gebalanceerd, 1x coaxial, 1x TOSLINK optical en USB
- Hoofdtelefoon versterker met 2 outputs
- 4 analoge outputs: 2x XLR gebalanceerd, 2x RCA ongebalanceerd

Lynx AES 16e specificaties:
  • x1 PCI Express-interface werkt met Macintosh- of Windowscomputers met PCI Express-sleuf.
  • Acht stereo-ingangen en acht stereo-uitgangen (16 mono I/O), AES/EBU-formaat, 24 bits, enkel- en tweedraads, transformatorgekoppeld.
  • Uitgebreide digitale mixer aan boord.
  • Optionele 16-kanaals sample rate conversie (Lynx AES16e-SRC en AES16e-50 modellen). Ondersteuning voor conversieratio's tot 16:1 met 144 dB dynamisch bereik.
  • De optionele AES50-interface (Lynx AES16e-50-model) biedt 32 extra I/O-kanalen.
  • Alle relevante instellingen, zoals de selectie van de steekproeffrequentie, de synchronisatiebron, de kanaalroutering en de buffergrootte, kunnen rechtstreeks vanaf de hostcomputer worden bestuurd en bewaakt.
  • Meerkanaalsondersteuning voor 5.1 en 7.1 surround-geluidweergaveformaten.
  • Inclusief de exclusieve Lynx SynchroLock™ klokgenerator met 3000:1 jitteronderdrukking voor externe klokbronnen.
 

Attachments

  • benchmark1.jpg
    benchmark1.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 153
  • benchmark2.jpg
    benchmark2.jpg
    69,4 KB · Bekeken: 122
  • benchmark3.jpg
    benchmark3.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 132
  • benchmark4.jpg
    benchmark4.jpg
    20 KB · Bekeken: 130
  • lynx1.jpg
    lynx1.jpg
    109,7 KB · Bekeken: 123
  • lynx2.jpg
    lynx2.jpg
    92,3 KB · Bekeken: 128
  • lynx3.jpg
    lynx3.jpg
    109,1 KB · Bekeken: 132
  • lynx4.jpg
    lynx4.jpg
    88,9 KB · Bekeken: 133
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top