Space chicken - too slow police?

Toen ik deze "track" beluisterde voor het goedkeuren, dacht ik even dat er ergens een bug in de forum software zat. "Damn! Eerste inzending die ik beluister, en we hebben echt een probleem" dacht ik nog even. Maar goed, nu lijkt het er toch meer op dat er iets is misgegaan bij de render van je inzending. Ligt het in elk geval niet aan de forumsoftware...
 
hehe, zou leuk zijn zo'n break in het midden waar de politiesirene in opkomt als riser :P
 
voetjes van de vloer laat de lijntjes maar liggen hier kwam ik al met de medicijn :D
bedankt allemaal. en nee ik kom niet voor de beker want ik lust geen koffie.
 
Yea geweldig !!!

Aan al de reacties te zien duidelijk een topper , ik heb niks reacties so beatvit

Al eens van sickbook gehoord , is een alias van me kan je vinden op soundcloud ook dergelijke dingen .
Cola in je aparatuur gieten helpt ook bij deze nummers 😊
Puik werk
 
Intro is goed, daarna wordt het iets te rustgevend wat mij betreft. Het roept bij mij beelden op van zo'n Tibetaanse monnik die dampend in de Himalaya in kleermakerszit zijn chakra's probeert uit te lijnen. Tip: gebruik een transient designer om de attack van de kick wat aan te scherpen.
 
Back
Top