Modulation: DIY edition. 22 januari 2017, Kytopia, Utrecht

Allert

Sonar Traffic
Lid sinds
8 augustus 2002
Berichten
1.124
Locatie
Utrecht
Hallo allen,

22 januari is er weer een aflevering van Modulation in Kytopia, Oudegracht 245 te Utrecht. Dit keer des middags DIY workshops en des avonds concerten. Tot nu toe bevestigd voor de DIY workshops:

Ginkosynthese
Reverse Landfill

Beide zullen 'avonds ook spelen.
Er komt nog meer bij, ik hou jullie op de hoogte.

We zullen waarschijnlijk rond 13 uur beginnen met de DIY workshops en dan rond 20:00 met de concerten. Natuurlijk mag je ook kiezen om alleen te komen bouwen of alleen de concerten te bezoeken.

Hopelijk tot dan,

Allert / Sonar Traffic
 
En draait het bij die workshop ook echt om zelf iets te bouwen? Of wordt er slechts uitleg gegeven hoe dat moet?
 
Hier dan eindelijk wat meer info:

Modulation. DIY aflevering.

Middag vanaf 13:00.

Te bouwen kits:

Ginkosynthese TTLFO (cost: 85 euro).
Ginkosynthese Grains (cost: Alu panel 50 euro, perspex panel 46 euro).
Ginkosynthese Mix (cost: Alu panel 39 euro, perspex panel 35 euro.
Ginkosynthese Mult (cost: 14 euro).

Onder begeleiding van de heer Ginkosynthese zelf.

http://www.ginkosynthese.com

Reverselandfill Noise! Eurorack or standalone 9 volt battery operated (cost: eurorack 45 euro, 9v 30 euro).

Onder begeleiding van de heer Reverselandfill zelf.

http://reverselandfill.org

Extra mogelijkheid: scoor een kit online en krijg hulp van onze soldeermeesters.
Er zijn wat soldeerbouten aanwezig(met dank aan Reverselandfill) maar je mag natuurlijk ook je eigen bout meenemen.

Kits zijn te reserveren via deze spreadsheet:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1o5bPNlZPLRIOjtekaWg_1gCuJKZgfO-BQb3pernSX30/edit?usp=sharing

Alsjeblieft, alsjeblieft alsjeblieft reserveer niets in de spreadsheet als je niet 100% zeker bent dat je ook komt bouwen. Alle kits kunnen tijdens de middag cash worden afgerekend, we zullen niet veel wisselgeld hebben.

Er zijn standjes van the Music House en Livestock Electronics

Avond vanaf 19:30. Concerten.

Presentatie van de nieuwe Ginkosynthese VCSQ
Colloid
Reverselandfill
TBA

Tickets voor de avond kosten 6 euro, te bestellen via de ticketlink die snel zal volgen. De middag is gratis entree, maar als je een kit wil bouwen zal je die natuurlijk moeten aanschaffen.

Facebook event: https://www.facebook.com/events/1193653507349846/
 
Ik vind er persoonlijk te weinig interessante modules tussen zitten om mee te doen.
 
Dat spijt me. Als je suggesties hebt voor een volgende keer hoor ik het graag. Daarbij inachtnemend dat ik graag de ontwerper van de module er bij zou hebben, dat vind ik wel zo leuk. En aangezien dit hele event zonder budget gaat kan ik helaas niet echt mensen uit het buitenland halen.
 
Dat spijt me. Als je suggesties hebt voor een volgende keer hoor ik het graag. Daarbij inachtnemend dat ik graag de ontwerper van de module er bij zou hebben, dat vind ik wel zo leuk. En aangezien dit hele event zonder budget gaat kan ik helaas niet echt mensen uit het buitenland halen.

Stel dag ik zelf een kit uit het buitenland haal en mee kom knutselen is dat ook mogelijk?
 
Daar zou ik even nog een opmerking over willen maken inderdaad.

De Noise! module van Reverselandfill is de een zeer creatieve noise module en wat mij betreft erg de moeite waard.

TTLFO is een zeer uitgebreide en zeer handige LFO waar iedereen er eigenlijk 2 van zou moeten hebben.
Grains kan zoveel dingen zijn voor zo weinig geld, serieus, lees ff wat deze oscillator allemaal kan, zeker met de alternatieve codes die er al voor gemaakt zijn.
Mix is een no brainer, eenvoudige mixer voor erg weinig
En Mults heb je nooit genoeg.

Zo reclame verhaal voorbij :)
 
:okdan:

En de Noise! kit is een nieuwe rooie versie (v5) met 3 outs en extra functies!
ao. een starve mod optie , twee prepatched outputs (noise! en metal!) en nieuwe patchbay layout voor extra mod plezier!
 
En de TBA in het avondprogramma word niemand minder dan Timo Rozendal.

Ik heb er nu al zin in, hopelijk jullie ook. Als dat niet zo is, ik hoor graag wat ik een volgende keer beter zou kunnen doen!
 
Back
Top