Nieuwe moderator: MatthewleBlom

Acidfever

There's no "I" in denial.
Lid sinds
12 Maart 2004
Berichten
9.055
Na geruime tijd op de achtergrond te hebben meegelopen heten wij per per vandaag MatthewLeBlom welkom als nieuwste moderator op het Synthforum. MatthewLeBlom heeft pro-actief zijn interesse bij ons kenbaar gemaakt voor een rol als moderator. Omdat wij de komende tijd het nodige extra werk verwachten en omdat wij unaniem van mening zijn dat MatthewLeBlom een zeer geschikte kandidaat is, heeft hij de afgelopen tijd al op de achtergrond meegedraaid en is hij per ingang van vandaag volledig synthforum moderator.

MatthewLeBlom is, zoals veel van jullie weten, een zeer gewaardeerd en actief lid van het forum. Dit is wat hij zelf te vertellen heeft over zijn aanstelling als moderator:

Ik ben nu 39 jaar oud en ben in de jaren 90 gestart met het maken van muziek
In eerste instantie heb ik me toegelegd op de (electrische)gitaar en ben ik (via gitaarpedalen) doorgestoomd naar synthesizer- en homestudioland.

De hoofdzaken die ik erg tof vind aan deze hobby:
- Muziek maken
- Opnames maken en de techniek die hierbij komt kijken
- Lezen over-, uitproberen van- en verzamelen van geschiedkundig relevante instrumenten en gear.
- Technisch hobbyen / DIY

Een rol als moderator zie ik als een mooie kans en ik dank bij deze de mensen die me verwelkomen in het team.


Vriendelijke groet,


MatthewleBlom


Wij heten MatthewLeBlom dan ook van harte welkom als moderator!
 
Welkom bij het modteam Blom!

latest


Cheers,
Exo. :mega:
 
Succes MatthewLeBlom! :okdan:
 
succes :okdan:
 
Gefeliciteerd, succes, dankjewel, en goed gedaan alvast :D

We houden nu al van je !! Moderators zijn de beste !!

Zo ik kan weer een potje breken op het forum denk ik.


Maar serieus : gefeliciteerd ;)
 
Back
Top