Studiomux en de pc/laptop, goedkoper kan niet

De camerakit is niet nodig, foutje van me, sorry.
Werd vanochtend wakker en herinnerde me dit bericht en dacht, wat heb ik nou neergezet?
Werd afgeleid terwijl ik dit postte en zonder er bij na te denken schreef ik op hoe ik de Ipad lang gebruikt heb.

Maar ik vond het al vreemd dat je die nodig had.
Ik heb gelukkig wel z'n camera conection kit voor onder ander dit soort dingen.

Alleen ik had het wel eens geprobeerd met ableton live alleen daar kreeg ik het niet goed werkend helaas.
Ik ga er nogmaals naar kijken.
Dan zal ik hier het probleem melden ik weet namelijk niet wat het verschil is tussen windows of mac versie is ik moet er wel bij zeggen dat ik een mac gebruiker ben ik weet niet in hoeverre waar het verschil in zit na de installatie na.

Ik heb zelf alleen die midimux versie i.p.v studiomux.
Maar ik was toch al van plan om zo snel mogelijk completen versie te gaan kopen.
Jullie horen wel hoe dit afloopt.
 
Het werkt heel makkelijk.
Even op de website het installatiebestand downloaden; voor pc of mac http://midimux.com/
Die installeer je eerst en dan zie je in de taakbalk de mogelijkheid om 32 of 64 bit dll's te installeren in je vst folder.
Dan de app op je ipad/iphone en aansluiten op de usb van de laptop/pc.
Op de ipad open je studiomux en dan zie je de mogelijkheid om een app op je Ipad erin te trekken.
Dan open je je daw en zie je 'm tussen de andere vst's als instrument.
Je zet 'm op een track en spelen maar.
En wil je een andere app dan trek je 'm in de studiomux app eruit en je zet een andere erin.
Je kan ook meerdere tegelijk laden of verbinden met audiobus in de app.
En net als andere vst's kan je gewoon met een midi keyboard je app's bespelen.

Ik heb dit effen geprobeerd alleen wel dan met de mac ik ga er van uit dat het zelfde server is die ook voor de app midimux geschikt is want hij herkent wel namelijk mijn midi signaal want die staat aan gevinkt.

En zoals jij omschrijft zie ik niet een app verschijnen die met de app heb toegevoegd op me ipad.
Of ik doe want verkeerd zal vast wel waarschijnlijk.
Ik kan namelijk niet zo gouw het probleem vindten waar het ongeveer het prbleem zit.
IK baal wel een beetje want ik heb namelijk wel voor betaald dan wil je het liefst dat je er mee kan werken zo als het hoort maar dat is het helaas nog niet het geval.
Ik ga het later wel verder uit zoeken, waarschijnlijk heb ik dan ook gewoon de studiomux versie gekocht misschien is jou beschrijving dan wel gewoon van toepassing.
 
Ik heb dit effen geprobeerd alleen wel dan met de mac ik ga er van uit dat het zelfde server is die ook voor de app midimux geschikt is want hij herkent wel namelijk mijn midi signaal want die staat aan gevinkt.

En zoals jij omschrijft zie ik niet een app verschijnen die met de app heb toegevoegd op me ipad.
Of ik doe want verkeerd zal vast wel waarschijnlijk.
Ik kan namelijk niet zo gouw het probleem vindten waar het ongeveer het prbleem zit.
IK baal wel een beetje want ik heb namelijk wel voor betaald dan wil je het liefst dat je er mee kan werken zo als het hoort maar dat is het helaas nog niet het geval.
Ik ga het later wel verder uit zoeken, waarschijnlijk heb ik dan ook gewoon de studiomux versie gekocht misschien is jou beschrijving dan wel gewoon van toepassing.

Havelock; je hebt zowel midimux server als studiomux nodig.
Midimux server is gratis en die installeer je (op de pc of de mac) en studiomux moet je voor betalen, die heb je neem ik aan gekocht als je ervoor betaald hebt en die installeer je op de Ipad.
Hier onderaan de pagina die je opent vindt je de server als download, zowel voor pc als voor mac, zonder die doet ie 't niet en lees dan meteen even de guide door
http://www.studiomux.net/
Hier de guide; http://midimux.com/?page_id=282
Let op; eerst aktiveer je midimux server en je daw en dan pas open je studiomux en laad je een app.
Eerst studiomux en dan pas midimux server werkt niet voor zover ik weet dus let op de juiste volgorde.
Nou gebruik ik windows maar voor de mac zou het in principe hetzelfde moeten werken.
Let op: niet alle apps zijn studiomux compatible, er zijn een aantal apps die werken met studiomux.
Ik denk dat je het beste voor de juiste info even moet mailen met de persoon achter studiomux.
Ik heb de ervaring dat hij redelijk vlot reageert.
Hij is ook het beste op de hoogte van hoe het met mac werkt dus ik neem aan dat hij je het precies kan vertellen.
Succes!
 
Back
Top