• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron monomachine sfx60 MKII +,Acces virus A, Jomox Xbase 09

Occult Audio

Ingeburgerd
Lid sinds
21 Maart 2016
Berichten
70
Locatie
Gent
Hierbij verkoop ik wat gear om wat centen vrij te maken voor andere spullen!

Ruilvoorstellen zijn welkom, maar ben enkel op zoek naar een analog 4 / analog rytm of jomox airbase.


ELEKTRON MONOMACHINE SFX60+ MKII --> 650euro

vorig jaar in februari gekocht van de eerste eigenaar dus is nog meer dan een jaar garantie op!
is nog in nieuwstaat. 2 draaiknoppen kun je niet meer helemaal indrukken, moeten waarschijnlijk gewoon er eens af geschoven worden en terug op zn plaats worden geduwd.

ACCES VIRUS A --> 325euro

Een echte klassieker, vette sound maar doe hem weg omdat ik analog wil gaan.
Deze zomer gekocht van 1ste eigenaar, is nog in goede staat. Sommige knopjes draaien wat vlotter dan de andere maar alles zit nog stevig vast en werkt perfect!

DEZE SYNTHS WIL IK GRAAG RUILEN VOOR EEN ELEKTRON ANALOG 4!!

JOMOX XBASE 09 --> 375euro

Deze moet niet persée weg, maar wil graag een airbase in de plaats dus ruilen tegen airbase is meer dan welkom!

Is al een oude bak, maar werkt nog perfect! sequencer knopjes moeten eens gekuist worden, soms moet je er wat harder op duwen. Kan dit ook zelf doen, maar dan vraag ik er 400 voor ipv 375.
 
Back
Top