• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM1X en Elektron Monomachine MKII SFX60

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
Yamaha RM1X sequencer
Nog steeds een van de beste hardware sequencers ooit gemaakt!
Deze RM1X verkeert in ABSOLUTE NIEUWSTAAT!
Alles (knoppen,...) werkt perfect zoals nieuw, helderheid scherm is perfect, ook optisch is deze unit absolute nieuwstaat; het enige dat ik heb kunnen vinden zijn twee krasjes aan de onderkant (!) en een lichte verkleuring van de witte toetsen. Lijkt me moeilijk om een RM1X te vinden die in dergelijke prachtige staat is!
200euro


Elektron Monomachine MKII sfx60:
meest uitgebreide versie van de monomachine.
Heel rijk klankenpallet (op dit vlak beter dan de analog 4!)
mix out en 6 mono outs!
6 kanalen sequencer voor externe synths
prachtige staat, met originele verpakking en handleiding. Enige minpuntje is dat bij een enkele knop het drukken (om sneller te draaien; maar draaien op normale snelheid werkt uiteraard perfect)) niet vlot meer werkt, voor het overige niet van nieuw te onderscheiden.Gekocht bij Keymusic in november 2015 dus nog onder garantie!
725euro


Geen biedingen en ruilvoorstellen aub.Prijzen zijn vast.
Ophalen (Belgiƫ) of versturen met track en trace code.
 
alles verkocht hier mag een slotje op
check ook eens mijn ander draadje, ik heb nog te koop:
- adesigns hammer (absolute topeq, favoriet op mixbus bij vele topengineers op gearslutz!
- roland tb3 (aira)
- tone2 gladiator vst synth (extreem veel mogelijkheden!)
 
Back
Top