Second to None, dringend feedback nodig.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.139
Locatie
België
Hey luitjes,

Ik ben bezig met een remix van DJ Superchiefs' Second to None..
Vind hem wat eentonig, maar toch druk tegelijkertijd.
Willen jullie ajb eens luisteren en me zeggen wat er beter kan ?
't Is een privé track, hopelijk kan ik hem embedden.
Hartstikke bedankt alvast. :)



Mmm, niet te embedden dus. Gewoon openen via de link dus.

Gegroet,

Gloom.
 
Ben zelf niet zo van de remixes maar vind hem heerlijk klinken over mijn (oude) koptelefoon. Van teveel sleutelen gaat ie mogelijk over de top. Lekker zo laten is mijn advies.:okdan:
 
Je zet me (in het begin) een paar keer op het verkeerde been qua opbouw (ga ik uit van oude trance stijl/rond 1999/2000)
Heeft wat weg van "Universal Nation" qua stijl..... mis alleen even dat klassieke rustpuntje in een break waar na het vanaf daar knallen gaat.
Is imo en vanuit mijn optiek gezien natuurlijk :) zou zelf wellicht alleen wat stukken schuiven.

Knap gedaan (doe het je helaas niet na)
 
Ik ken 't origineel niet, maar de break mag kaler, ik zou langer wachten met die snare.
het lijkt even de single versie tijdens de 12" :)
Ik zit ook heel de tijd te verlangen naar die lead maar met korte sustain.
De outro is wel lekker, kan die niet in de break ergens?
 
Ben zelf niet zo van de remixes maar vind hem heerlijk klinken over mijn (oude) koptelefoon. Van teveel sleutelen gaat ie mogelijk over de top. Lekker zo laten is mijn advies.:okdan:

Hey DigitalArt, dank je wel man. Ben erg blij dat je hem leuk vindt. :W
 
Je zet me (in het begin) een paar keer op het verkeerde been qua opbouw (ga ik uit van oude trance stijl/rond 1999/2000)
Heeft wat weg van "Universal Nation" qua stijl..... mis alleen even dat klassieke rustpuntje in een break waar na het vanaf daar knallen gaat.
Is imo en vanuit mijn optiek gezien natuurlijk :) zou zelf wellicht alleen wat stukken schuiven.

Knap gedaan (doe het je helaas niet na)

Hey WAREHOUSEGROOVE, thanks a lot man, apprecieer het van harte.
Ja, het begin is vrij raar hé, maar ik wou het wat retro houden.. Zoals die tweede kick die erin komt.
Klassieke rustpuntje ? Ik zal zien wat ik daaraan kan doen.
Bedankt nogmaals ! :okdan:
 
Ik ken 't origineel niet, maar de break mag kaler, ik zou langer wachten met die snare.
het lijkt even de single versie tijdens de 12" :)
Ik zit ook heel de tijd te verlangen naar die lead maar met korte sustain.
De outro is wel lekker, kan die niet in de break ergens?

Hey klinkske, hartstikke bedankt voor je leuke feedback man.
Mocht je interesse hebben, hier is de originele :
https://soundcloud.com/djsuperchief/second-to-none-original-mix
Een lead met korte sustain, eurgh.. Hoe doe ik dat ?
En de outro is dezelfde synth als de intro, ik denk niet dat ik die kan toevoegen in het lied zelf.

Thanks man !! :halleluja
 
niks meer aan doen, klinkt lekker

Vipal, thanks man, van harte.. Ben blij dat je 'm goed vond. Bedankt voor te luisteren en je mooie feedback ! :P
 
Miljaar, dit klinkt lekker :)

Ik vind de break helemaal niet te rustig trouwens, is goed vol!
Die 2e break (4e minuut) komt er wel gek in vind ik, moet je misschien iets aan doen!

Succes ermee en laat weten wanneer dit af is hé!
 
Ik mis wat laag in de kick en bas enzo. Ik vind het ook wat te rommelig qua gestapelde sounds en mix hier en daar. Hangt er ook mee samen dat de progressie niet zo goed te horen is omdat de bas niet zo goed doorkomt.
 
Dank je wel Stupide, maar het is te laat. Ik heb hem al doorgestuurd.

Nu donderdag is ie al, op een trance radio, te beluisteren tussen 20 en 22 uur op http://hive365.co.uk/ :eureka:

Thanks voor je feedback, ik zal erop letten met mijn volgende plaat.

Cheers man :okdan:
 
Gloomer, ik ben ook te laat dan.
Leuke track, mooie opbouw, maar ik ook mis low end in de bas en kick.
Daarnaast mag je in het hoog wat meer geluiden hun eigen ruimte geven.
Erg lekker plaatje verder, brengt me terug naar de tunnel trance force compilaties :)
 
Waauw Fluence, geweldige feedback. Ik zal er rekening mee houden. Misschien in het vervolg wat vroeger een pre-track posten hier.

En ja, het is een beetje doods aan't worden op dit subforum..

Thanks a lot man, van harte !! :okdan:
 
Ik kan u technisch heel weinig raad geven. Maar ik hoor wel dat dit heel goed klinkt. Super! Dat is een 10 op 10.
 
Hé Gloomer, super dikke track geworden man! De track die je hier nu als laatst post is wel behoorlijk ge-processed in vergelijking met de versie die jij gepost hebt in je eerste post. Daarbij is het laag geboost, wat de track ook wel nodig had naar mijn idee....

Nogmaals, een lekkere track man, misstaat zeker niet in zo'n radio uitzending!
 
Back
Top