dsi prophet 8, mek en poly rack

Ein

Stamgast
Lid sinds
11 september 2011
Berichten
200
Locatie
Nabij Utrecht
Er staan hier een prophet 8 en Mono evolver keyboard encoder versie. De 8 met lichte problemen, de mek zou voor fatsoenlijk gebruik het board vervangen moeten worden. Verder nog een poly evolver rack in goede staat. Wat zouden redelijke prijzen zijn? Ik heb geen zin om de mainboards zelf te vervangen dus daar mag natuurlijk rekening mee worden gehouden. De poly wordt zo weinig aangeboden dat ik niet direct een aanknopingspunt zie qua prijs.
 
prophet8 weet ik niet zo, 900-1100?
mek met niet beste encoders zou ik denken 600, die rackversie was ook altijd zo rond 6-700, maar die is gewild, ook vanwege de stapelstemmen natuurlijk icm met mek of pek, ik zou proberen voor8-900 te gaan voor die per.
ik zou denken dat als je 2500 voor die 3 weet te krijgen, je het niet zo slecht hebt getroffen - 2400 zou t ook wel op uit kunnen komen. en alles meer is mooi meegenomen.

je hebt ook van die malloten die je voor een scherpe prijs van alle 3 tegelijk afhelpen om dan zelf weer 1 of 2 van die dingen door te verkopen (echt, ze bestaan) als iemand je 2100-2200 biedt in ene keer zou je dat ook kunnen overwegen misschien.

maar ik meot er wel bij zeggen, ik volg de dsi's al een tijdje niet meer zo nauwlettend ;)
 
Hartstikke bedankt. Ik zet op de per iets hoger in. Heb hem ondertussen op eBay en us forum voor omgerekend rond de 1200 zien staan. Eens kijken hoe het gaat. Zakken in prijs kan toch altijd. Die encoder dingen blijven wel lastig idd. Hoopte eigenlijk op de courante prijs minus 250. Dat is ongeveer het bedrag wat vervangen van de boards kost. Ik zal eens zien het gaat. Zo alle in one buy klinkt ook ok hoewel ik liever een van de drie wil houden. Nogmaals bedank.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top