Nieuw hier , Lebard Guan

Lebard Guan

Stamgast
Lid sinds
24 oktober 2016
Berichten
133
Locatie
Eeklo
Dag beste forumleden en lezers ,
Ik wil mij graag even voorstellen,.
Lebard Guan is een pseudoniem .
Ik ben lounge-chillout - zen componist en producer voor veschillende platenfirma's.
Verder ben ik helemaal mee met alle nieuwe synth's en progammatie daarvan .
Ik hou het simpel en hopelijk kan het jullie bekoren .
Als er vragen zijn , hoor ik het graag .
Mvg
Lebard guan

https://www.youtube.com/channel/UCo49ITI7MlON_fge_QIejkw
 
Welkom:biertje:, je weet me wel te relaxen met je youtube kanaal :P :okdan:
 
Welkom:biertje:, je weet me wel te relaxen met je youtube kanaal :P :okdan:
Beste Eraser127 , er komt nog meer , heb ongeveer 50 nummers klaarstaan , mijn zoon gaat die uploaden en ik doe de nummers .
Bedankt voor jou reactie,
Lebard Guan
 
Waarom mister BigImactsound doe je dit ?.
Dat heeft niks te maken met wat ik doe.
je doet het goed, maar dit hoort niet in mijn topic.
lebard guan
 
BigImpactSound, wellicht geeft de SC-link in jouw signature Jan met de Baard het gevoel dat jij zijn topic "kaapt". Persoonlijk vind ik het ook nogal een vervelende gewoonte.
 
Bericht door een moderator:
@Lebard Guan: Welkom op het forum. BigImpactSound heeft in zijn signature een link staan naar een van zijn tracks. Dat heeft verder niets met jouw post van doen. Wij staan het gebruik van dit soort links toe. Anderen tonen hier bijvoorbeeld hun gearlist, of een of andere wazige tekst in het latijn.

@torp: Er zijn relatief veel leden die een SoundCloud link in hun signature hebben staan. Dat wordt gewoon toegestaan. Mocht je het gebruik hiervan willen aankaarten, dan kun je (zoals je weet) terecht in het feedback forum.
 
Ik heb er geen problemen mee .
En moderator en forumleden , ik ben maar een simpele kerel met wel brains om te componeren .
Zo simpel is het en ik wil zeker geen gezeik .
Mijn excusses mocht alles verkeerd overkomen, dit is niet de bedoeling .
MVG
Lebard Guan
 
@Dr van Lansberg: Dank voor de reactie. Zoals gezegd vind ik het persoonlijk een vervelende gewoonte, en gezien het veelvuldige gebruik lijkt aankaarten mij zinloos.
 
Hey Lebard, geen probleem hoor :)

En voor de duidelijkheid: nieuwe creatievelingen zijn altijd welkom op dit forum!
Ik heb al eens geluisterd op je youtubekanaal en je maakt fijne dingen, mooi zo!
Ik probeer fijne nummers te maken , zo goed als mogelijk, toegankelijk voor iedereen .
Niet iedereen houd ervan, maar ok , elk zijn keuze hé .
Prettige zondag iedereen.
Mvg
Lebard Guan
 
Back
Top