Eventide H8000

Hoe bedoel je ULTRA!
eventide.jpg
http://www.eventide.com/profaud/h8000.htm
 
Last edited by a moderator:
Wat denk je van keiduur! ;)

Dit is meer 'grote mensen' spul. Alhoewel het ook zomaar in een patserige thuisstudio zou kunnen staan.
 
dit zijn toch van die droombakjes netzoals urei en telefunken zooi en zo. maar ooit als ik rijk en beroemt ben...
 
Ik heb vroeger met een H 4000 gewerkt (nog dankbaar voor diegene die hem uitleende)

Fantastisch ding, toen de Eclipse uitkwam rende ik meteen naar de importeur maar 3 dagen later teruggebracht :r wat een droevenis. Dit vind ik ook van de veel duurdere Orville.

Ik krijg van Eventide een Kurzweil gedachte. Vroeger fantastische spullen maken, maar nu alleen nog maar door produceren van deze oude spulen met een nieuwe frontplaat, voor veel te veel geld zonder echte nieuwe dingen te onwikkelen.

Ik ben bang dat dit een Orville is in een 7.1 jasje. Veel geld weinig nieuws
 
Origineel geplaatst door marco

Ik ben bang dat dit een Orville is in een 7.1 jasje. Veel geld weinig nieuws

Dit zou wel eens best kunnen.
Maar met een Orville, ben ik ook al tevreden ze! ;)
 
Origineel geplaatst door marco
Ik heb vroeger met een H 4000 gewerkt (nog dankbaar voor diegene die hem uitleende)

Fantastisch ding, toen de Eclipse uitkwam rende ik meteen naar de importeur maar 3 dagen later teruggebracht :r wat een droevenis. Dit vind ik ook van de veel duurdere Orville.

Ik krijg van Eventide een Kurzweil gedachte. Vroeger fantastische spullen maken, maar nu alleen nog maar door produceren van deze oude spulen met een nieuwe frontplaat, voor veel te veel geld zonder echte nieuwe dingen te onwikkelen.

Ik ben bang dat dit een Orville is in een 7.1 jasje. Veel geld weinig nieuws

Dus je hebt al genoeg met de H3000/dsp4000 volgens jou?
 
Origineel geplaatst door Catscan
Dus je hebt al genoeg met de H3000/dsp4000 volgens jou?

maar ik neem aan dat die niet de 5.1 7.1 mogelijkheden heeft zoals de 8000. wat toch steeds interresanter begint te worden als je met tv, film gamemuziek bezig bent
 
Back
Top