EVENTIDE 40% korting tot 5-07-23

NandoPando

DOLLE MAN
Lid sinds
1 november 2018
Berichten
179
Locatie
Eindhoven
1687617486947.png



Wel lijp, grove kortingen via de webstore van eventide zelf SPACE
Natuurlijk wel import kosten die er boven op komen, en ook de vraag waarom ze zulke dikke sale's opeens doen. Niet dat ik er nu echt budget voor heb, maar wel een kans!
Ze leveren internationaal. Zou fijn zijn als andere webwinkels dan nu ook in prijs zakken. Maar die houden de originele prijzen nog aan.
Dacht dat deze ook onderhevig waren aan "Dynamic Pricing"

1687617561269.png


Screenshot van de site zelf, terwijl bij Bax. Thoman Music store ze bijna voor het dubbele weg gaan! Evitde 324,95 VS Music Store 549,00

1687617618142.png
 
1687618026010.png


Waarschijnlijk heeft dit dus geen zin, want hierbij zijn de import kosten nog niet berekend, voor 100 euro extra heb je hem bij BAX..
Jammer dit.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Je hebt inklaringskosten, importkosten en btw en als je pech het komen er nog meer kosten bij.

Ik heb laatst iets voor $100 gekocht in de us, daar kwamen 18 euro inklaringskosten bij en nu heb ik nog een brief liggen van usps of ik nog even 45 over wil maken voor weet ik het waarom.
 
Klopt. Deze gaat echt niet goedkoper uitpakken. Het valt altijd vies tegen wat ze er allemaal opgooien bij invoer. Valt ook bijna niet te voorspellen hoeveel dat gaat worden, omdat er vele definities van artikelen zijn die allemaal andere percentages hanteren. Los van wat de leverancier op de bon zet zal de douane vaak een eigen koers varen. Ik probeer er altijd ver van weg te blijven.
 
Tja, die BTW nekt je. Die betaal je in de US niet (of is daar veel lager).

Voordeel is hier weer dat je niet persoonlijk failliet gaat als je je been breekt ofzo. Mede dankzij die BTW.
 
Tja, die BTW nekt je. Die betaal je in de US niet (of is daar veel lager).
Was laatst op pad in New York met een paar mensen die de prijzen in de lokale Applestore erg interessant vonden - dus niet.Daar betaal je dan 5% citytax, 4% statetax en 0.375% Metropolitantax bovenop. In vrijwel de gehele VS betaal je zo tussen de 6 en 10 procen op de winkelprijs, ook bij verkopen via internet. Zijn staten zonder, zoals Oregon, maar dat zijn er niet veel (voordeel wel dat Portland een leuke stad is). Los van de kans dat je bij terugkomst door de douane uit de rij wordt gehaald (of je pakje wordt ingeklaard) en je nog eens de NL-btw, boven de 150 euro invoerrechten, plus evt boete als je niets hebt aangegeven.
Is het mij allemaal niet waard. Ik koop ook nooit buiten de EU. Wel klote dat dat dus nu ook voor Engeland geldt.
 
Heb ik nu net een Modfactor op ebay goedkoop kunnen scoren.
De timefactor heb ik al een jaar of 5 en de space dit jaar gekocht.

Wat ik met de pitchfactor zou moeten weet ik niet ? dus ik hou het bij de andere 3
 
ik zou op yt eens moeten kijken waarom ik die space ooit kocht, ik haal er nooit iets uit dat me boeit
 
Ik ben nog niet klaar met de Space, als hij niet bevalt mag hij weer de deur uit.
Ik kon niet kiezen tussen Bigsky en Space. heb ze nu beiden in huis tijdelijk, we zullen zien.
 
ik heb de bigsky hier al n maand in de doos liggen, mss kan ie er volgende week eens uit, als ie bevalt gaat de space in de verkoop
 
Denk dat dit heel persoonlijk is, ben benieuwd wat we doen?
 
Tja, die BTW nekt je. Die betaal je in de US niet (of is daar veel lager).

Voordeel is hier weer dat je niet persoonlijk failliet gaat als je je been breekt ofzo. Mede dankzij die BTW.
BTW/Tax is per staat verschillend. Vanuit mijn eigen ervaring durf ik te zeggen dat het nauwelijks rendabel is om goederen over te laten komen, mits het product ook in Europa verkrijgbaar is. Je hebt te maken met kosten voor het transport, inklaring enz. Betreft goederen zelf meenemen: synthesizers en dergelijke zijn met de huidige koers niet echt voordelig, Apple producten scheelt tientjes op accessoires, op een telefoon pak je nog wel wat meer. Punt is alleen dat je bij ons nog door de Douane moet (geen groot risico maar het is er wel) en dat je garantie ook beperkt is. Mocht je dit toch ooit van plan zijn denk er dan ook aan dat je een telefoon neemt voor Europa. Als je “gewoon“ een iPhone koopt kan het zijn dat je de verkeerde krijgt.
 
Even wat dieper gekeken naar die Eventide Pitchfactor.

Ben toch wel geinspireerd hoor, gelijk wat ideën voor verse tracks.
 
2dehand Pitchfactor is onderweg, even zelf uitproberen.
 
Back
Top