Evil Goat Riders - Sweet Dreams (Are Made Of This) Cover

IK vond hem heel leuk, maar hij is een tikkeltje te lang (repetitief).. Ook de beelden in het filmpje herhalen zicht teveel. Maar al bij al wel geslaagd hoor.. Knap gedaan ! ;)
 
Thanks!

Ja klopt, maar dat was een bewuste keuze zodat er langer op gedanst kan worden :) En van de beelden, dat klopt ook. Ik wilde aan 't beeld niet al te veel tijd spenderen :)

Thanks again :)
 
Thanks BigImpactSound, en je hebt inderdaad gelijk maar wat zou dan wel het juiste woord moeten zijn? Het orgineel is niet door mij gecomponeerd maar deze versie wel.
 
Ik vind hem wel goed hoor, voor een cover. Lekker hard. :)
Wel ben ik wat allergisch voor de auto tune..
Zit technisch netjes in elkaar!
 
Ik vind hem wel goed hoor, voor een cover. Lekker hard. :)
Wel ben ik wat allergisch voor de auto tune..
Zit technisch netjes in elkaar!

Thanks! Haha dat was van ons een bewuste keuze , you like it or hate it :)

Thanks :D
 
Je kan denken in de richting van 'arrangeren'...
Je kan zeggen dat het door jou is 'gecoverd'.

Even een vergelijking: Je zegt toch ook niet dat je Billie Jean hebt geschreven, zelfs als je heel het stuk hebt veranderd?

Ja inderdaad, mee eens :) gecoverd is denk een betere definitie :mega:
 
Niet slecht, maar het pakt me niet. De elementen uit het origineel die ik vet vind, ontbreken in deze versie. En dan ga ik het toch vooral als een los dancenummer beschouwen, waarvan ik het tempo wat aan de lage kant vind, de kick een beetje lomp (hard) en de synthpatroontjes en -sounds een beetje simpel en platgetreden. Qua ritmesectie zit er weinig in. En de boel zou ook wat korter kunnen, want voor het aantal ideeën vind ik de track wat aan de lange kant.

Nofi verder, just my 2 cents.
 
Niet slecht, maar het pakt me niet. De elementen uit het origineel die ik vet vind, ontbreken in deze versie. En dan ga ik het toch vooral als een los dancenummer beschouwen, waarvan ik het tempo wat aan de lage kant vind, de kick een beetje lomp (hard) en de synthpatroontjes en -sounds een beetje simpel en platgetreden. Qua ritmesectie zit er weinig in. En de boel zou ook wat korter kunnen, want voor het aantal ideeën vind ik de track wat aan de lange kant.

Nofi verder, just my 2 cents.

Dat kan, is je eerlijke mening :). Ik heb keuzes gemaakt voor de cover en inderdaad bepaalde elementen weggelaten. Het valt niet echt onder het genre dance maar bedoelen het meer als EBM/Electro.

No problem, alle feedback is welkom :okdan:
 
Back
Top