• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Syntecno Teebee Mk3, Roland MC-300 sequencer

Minomatic

Ingeburgerd
Lid sinds
26 juni 2006
Berichten
45
Locatie
Alkmaar
Hallo beste lezer, de volgende artikelen mogen naar een volgende liefhebber toe:

-Syntecno Teebee Mk3- 330 euro
Altijd gezegd dat deze NOOIT weg zou gaan vanwege de geniale mogelijkheid om VIER MIDI signalen te vertalen naar CV/Gate. Toch heb ik ontdekt dat ik het Live spelen van electro muziek leuker vind dan de boel te sequencen, daarom heb ik toch besloten de Teebee te verkopen, om wat nieuwe gear te helpen bekostigen.
---in goede staat
---met handleiding
---de maker van dit wonderapparaat is nog steeds zeer makkelijk te bereiken voor vragen, hij staat echt achter zijn product
---zonder adapter (je gebruikt toch centrale voeding. Let op; 12Volt!)
---zonder doos
---inclusief mijn belofte dat je de afgesproken prijs betaalt. Tijdens mijn reis naar de vorige eigenaar besloot hij de prijs aanzienlijk te verhogen :frons:

IMAG0457_zpsgc9wja3i.jpg

IMAG0456_zpslfqmquti.jpg

IMAG0458_zpsay2glmu5.jpg


-Roland MC-300 MIDI sequencer- 50 euro
Een tof ding en doet eigenlijk precies waar ik hem voor gekocht heb (opnemen van Live gespeelde info én step sequencen), maar zoals je bij de Teebee kunt lezen speel ik toch het liefste alles Live met maatjes dus de sequencer kan weer naar een volgende liefhebber, zo iemand die een laptop ook zo'n spelbreker vindt op het podium. :engel:
---in goede staat
---met power snoer
---met handleiding
---met floppy met OS
---met extra opslag floppy

IMAG0459_zps6txkogcu.jpg

IMAG0460_zps8g9nzhkw.jpg

IMAG0461_zpstuhtffha.jpg
 
Back
Top