FAQLab 17 sept DenBosch

LAB_

collapse
Lid sinds
24 december 2004
Berichten
1.036
Locatie
Beek
2e editie van FAQLab! 17 september in de Toonzaal, DenBosch

Middagprogramma:
synth demo’s, installaties, workshop, diy markt (met oa. Gijs Gieskes, Ginko Synthese),
DJ Robbert Heijnen (Tilburg), Analoge studio als Klankinstallatie. Vegetarisch eten met EVAVA

Avondprogramma:
presentatie klankstukjes van de cursisten, session, optredens o.a. van alumnus Muziektechnologie
Koen de Groot, Allert Aalders, Jos Smolders.
(entree gratis)

https://www.facebook.com/events/1243157769068718/

Live:
Allert Aalders (Sonar Traffic)
Jos Smolders
Koen De Groot

Dj-set:
Robbert Heijnen
Avanof

Klankinstallaties:
Hans Kulk
Arvid Jense

Presentatie modulairsysteem door
Livestock Electronics (livestockelectronics.com )

Presentatie cursisten

Repareer je zelfgebouwde synthesizer of module met hulp van Maarten Halmans.

Breng je niet werkende zelfgebouwde synthesizer of module mee en repareer hem samen met
Maarten Halmans(meer info: www.artefacts.nl)

Food:
Evava (www.evava.nl)
 
Last edited by a moderator:
Even een korte toelichting bij het repareer je zelfbouwproject tijdens de komende FAQ-lab.

Misschien heb ik het mis maar ik heb een vermoeden dat niet alle zelfbouw projecten even succesvol zijn. Dan heb je een tijd aan je project gewerkt en geld uitgegeven en dan werkt het niet helemaal zoals het moet of doet het helemaal niks, frustrerend maar dan? Verdwijnt het in de kast of wordt het gekannibaliseerd voor een volgend project? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Bij het komende FAQ-lab wil ik kosteloos samen met je te onderzoeken wat het probleem is en kijken of we het project toch werkend kunnen krijgen. Ik neem wat meetapparatuur mee zodat we ook kunnen kalibreren of stemmen. Ik neem een oscilloscoop, voeding, iets te meten, desoldeerbout en wat handgereedschap mee. Ik kan ook helpen bij het solderen van SMD componenten.
Neem zelf documentatie zoals schema's e.d. van het project mee, kan ook digitaal op een usb stick.

We kunnen kijken naar eurorack of ander modulair spul, synthesizers en effecten allen bij voorkeur analoog. Ik help alleen bij zelfgebouwde projecten!
 
Ik vind een vooraankondiging van maar 3 dagen wel erg kort , anders had ik geprobeerd om weer eens langs te komen.
Maar in ieder geval weer tof dat je zo iets organiseert.
 
Back
Top