Desynk - Live audio/visual Techno

Dave Mech

Ouwe rot
Lid sinds
20 Maart 2011
Berichten
1.360
Elleu!

Lang lang geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik wilde dit toch met jullie delen. Ik ben samen met twee vrienden met een project bezig genaamd 'Desynk' (Desynkronosis). Hierin zetten we een geïmproviseerde liveset neer van audio en visuals. Het is narige, duistere, energieke techno met even bizarre duistere freaky beelden. We hebben binnenkort een eerste gig en willen dit zeker uitbouwen. We hebben net onze tweede live demo online gezet die je hier kunt bekijken:

 
Laatst gewijzigd:
ik heb hem helemaal uitgeluisterd. Gekeken niet, want ik was terwijl aan't eten en surfen. Goed setje over het algemeen. Met sommige "pieletjes" werd ik nerveus, maar over het algemeen heb ik er wel van genoten. Succes met je live optredens ! ;)
 
Thanks!

Ik bestuur een MFB Dominion 1 + modular fx (clouds) aan, met een xone k2 die ik gemapt heb op een aantal fx zoals overdrive, filter, eq etc. Richard (Near Earth Object) heeft een laptop met ableton, apc40 mkii en Maschine 2 waarmee hij de beats en One shots verzorgt. Johannes (vj beeldruis) heeft een laptop beamer en controller ;)
 
Back
Top