Happy 808 day!

Wat is jouw opvatting van pseudo Nintendo gear. Wat is pseudo Nintendo?

Speelgoed. Machine drum, OP1, TR8. Alles wat niet modulair is ontworpen met 1 dsp die alles doet en wat in het niet valt als je het op een goede analoge tafel met dikke outboard summed.

Luister maar naar Legowelt live na Brian Chinanetti live. Ik begrijp de keuzes wel maar man wat een verschil tussen dag en nacht is dat.

Maar genoeg puristisch gelul van mijn kant. Als het dik klinkt is het cool en interesseert het mij geen reet waar je het mee maakt.
 
Ik ben toch wel erg blij met mijn TR-8 hoor. Vind het een erg vette drumbak. Ik zal niet snel mijn 808 wegdoen, maar ik vind niets mis aan dit Roland speelgoed :D Daarentegen heb ik een Vermona DRM1 MkII gehad, volledig analoge drumbak, maar daar kon ik gewoon niet verliefd op worden. Dus dat pure analoge serieuze instrument is mijn studio uitgekickt! :doei::D

Overigens heb ik ook een Machinedrum die ik het erg lekker vind doen voor wazige percussie dingetjes in technotracks enzo.

Spelen met speelgoed is leuk! :D

Speelgoed. Machine drum, OP1, TR8. Alles wat niet modulair is ontworpen met 1 dsp die alles doet en wat in het niet valt als je het op een goede analoge tafel met dikke outboard summed.

Luister maar naar Legowelt live na Brian Chinanetti live. Ik begrijp de keuzes wel maar man wat een verschil tussen dag en nacht is dat.

Maar genoeg puristisch gelul van mijn kant. Als het dik klinkt is het cool en interesseert het mij geen reet waar je het mee maakt.
 
Back
Top