Modular EPtje: Paths

Schitterende Soundscapes weer Steef! Je bent lekker aan het freaken met je Eurorack maat :)
Ik durf het gezien alle complimenten die hier gegeven worden bijna niet te zeggen, maar bij de laatste 2 tracks hadden in mijn oren een 'minimal' beat niet misstaan, maar dat is een kwestie van smaak. Topper!

Thanks! Het moest een beatloos experiment worden wat mij betreft. Volgende keer weer eens wat met beats...

Met veel plezier naar geluisterd, petje af! :halleluja
M.b.t. de mix kan ik weinig meer toevoegen dan dat ik 'm op een laptop in ieder geval prima vind klinken.
Ok mooi had zelf nog niet getest op laptop speakers maar dan kan ik daar ook een vinkje bij zetten :) dank!
 
mooi inderdaad, had ook wat minder muzikaals verwacht, dat is mijn modular vooroordeel ;)
die bas in dat eerste nummer. wow die is dik !

doet me allemaal denken aan wat oudere ambient (gas95?)

Thanks! Ja dat is ook jarenlang mijn modular vooroordeel geweest en de rede dat ik er nooit eerder aan begon. Maar niets houd je tegen om er je eigen instrument van te maken (behalve je portemonnee). Voor mij was dat een analoge + digitale synth met veel knoppen, veel modulatiemogelijkheden en goeie fx...
 
Back
Top