Gloomer - This Lady Must Di (genre, weet niet)

Ik bekijk het zo, ik beluister het nummer op zichzelf. Wat de maker voor ideeen heeft, dat maakt me niet veel uit, ik hoef er toch niet achter te staan? Ik denk niet dat studio's die death metal afmixen of masteren altijd metal heads zijn of satan aanbidden. Het kan toch los van elkaar?
Wat de mods hebben weggehaald kan me trouwens ook weinig boeien. Maar als het met het liedje weinig te maken heeft of bijdraagt dan mag het wel weg ja.
 
bedankt om je gedachten te uiten Arv !

Versie 4 is online mensen, ik heb er weer een paar uur aan gewerkt. Hij is minder repetitief omdat ik er een bell-melodie heb ingestoken.

Thanks allen :halleluja
 
Pfff ..vermoord ...
que?
Ah ja door de Illuminatie ...
Onlangs nog lizard people zien rondlopen ?
...Misschien zijn ze van de aardbol gevallen , je weet toch dat die plat is he ?
Kgeloof er allemaal geen drol van .

Blijkbaar zijn conspiracies en het GLoomige de drijvende kracht achter je muziek , maar ik vind het eerlijk gezegd redelijk banaal klinken .
 
Er gebeurt nu zeker veel meer! Het komt nu ook meer over alszijnde die bewuste avond oid. Met meer "chaos" effecten die de rit van Diana een beetje beschrijven. Tenminste, dat zijn mijn gedachtes. hehe.
 
Pfff ..vermoord ...
que?
Ah ja door de Illuminatie ...
Onlangs nog lizard people zien rondlopen ?
...Misschien zijn ze van de aardbol gevallen , je weet toch dat die plat is he ?
Kgeloof er allemaal geen drol van .

Blijkbaar zijn conspiracies en het GLoomige de drijvende kracht achter je muziek , maar ik vind het eerlijk gezegd redelijk banaal klinken .

Jaja, vermoord :D
Door de Illuminati ? Ik noem ze liever "de Elite" :D
Lizard people ? Nee, geen David Icke creaturen :D
Dat de aarde plat is ? Ik was van mening dat de aarde slechts een hologram is.. :D

Aks je eens 7-8 uur de tijd hebt, moet je hier eens naar kijken :

http://yournewswire.com/video-illuminati-wife-reveals-all/

Lady Di beschrijft zelfs haar dood in een brief naar haar butler, zoals de Telegraph al schreef. Mensen die vrede met zich meedragen in hogere kringen, moeten dood.

Bedankt voor je bezoekje, fijn van je ! :okdan:
 
Er gebeurt nu zeker veel meer! Het komt nu ook meer over alszijnde die bewuste avond oid. Met meer "chaos" effecten die de rit van Diana een beetje beschrijven. Tenminste, dat zijn mijn gedachtes. hehe.

Thanks Arv, fijn dat je nog eens geluisterd hebt. Ik vind hem ook beter zo.. allemaal dankzij JULLIE !! :W
 
Hihi, ik ben totaal niet van dit genre en vond het ook niet echt wat tot.... Dat gitaartje erin kwam, VET zeg. Ik zat ineens te wiebelen hier op mijn stoel. Leuk! Tralala
 
Is 'n stuk beter geworden, zeker ook het einde. Na dat einde met die crash en hartslag voel je bijna fysiek het effect van die dollemansrit die zo tragisch eindigde. Goed gedaan!
 
Erg nineties. Zit goed in elkaar qua sound, maar vind het een beetje onsamenhangend wel. Niet zo mijn stijl. :D

Overigens, ik zou lekker doen waar je zin in hebt! :)
 
Back
Top