LANDER Feat. Matt Hylom - Cry Alone Again

En wat achtergrond info bv ? wie zingt er, hoe gemaakt etc.. Oh ja ik neem aan dat Matt zingt, maar heeft ie dat ingezongen in een studio of bij jou thuis, wat voor mic etc.. nerds hiero !! wij horen dat graag :)
 
Nou, laten we het zo zeggen. Het is wel even netjes om anderen ook van commentaar te voorzien. Voordat je zelf commentaar vraagt. Ik heb jou nog niet zien reageren op een nummer van een ander. :?
Ik spreek niet voor mezelf maar vooral voor anderen.
 
In een woord: geweldig!
Dat kunnen die ouwe zuurpruimen natuurlijk weer niet hebben op dit forum :D
Zo'n homeproducertje met wel even een vet platencontract van Armada Records (u weet wel van Armin van Buuren) op zak. Toch klinkt het anders dan gebruikelijk bij Armada: een zoet Justin Bieber achtig stemgeluidje zonder de boemboemboem-beats van Armada.
Ik hoop dat je geen wurgcontract hebt hoeven tekenen. Gewoon een demo'tje naar Armada Records gestuurd?
Eh... kun je geen goed woordje voor me doen bij Armin? 8)
Er bestaat ook nog een andere versie van het liedje met regen en onweer en met meer percussie.
Ik vind het mooi hoor :okdan:
 
Nou vroeger zat ik veel op het forum, nu veel minder vooral wegens tijdsgebrek... Ik doe mijn best meer actief te zijn!
 
Hoi SynTheSister!

Bedankt! Ja ik het is net iets anders... Best cool dat ze het wilden releasen! :)
 
Back
Top