Novation Launchpad pro...

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.442
Locatie
Randstad
Hallo allen,

Ik heb een launchpad pro aangeschaft een aantal weken geleden om hem als midi controller zonder computer te gebruiken voor mijn elektronmachines en electribes. Werkt echt super. Ik wilde wat meer filmpjes zien van mensen die hem ook als midicontroller gebruiken (buiten die van novation zelf) om te kijken of er meer uit kan halen (stepsequencer enz enz.) maar ik krijg alleen van die akelige onzin dingen te zien op youtube met lichtshows en fingerdrumming trapmix dubstep varianten blabla... Irritant, zijn er mensen hier die dat ook doen? Kan ik me niet voorstellen... of trap ik nu iemand tegen zijn schenen...

Vraag is, heeft er iemand anders hier ook een launchpad pro als midicontroller. Ik zie hem echt als een soort push zonder computer... Was gewoon benieuwd...
 
Maar die Launchpad Pro is toch helemaal niet te gebruiken als sequencer zonder computer? Ik heb er ook even naar gekeken maar volgens mij was dat het hele probleem...

Als je dat wil kan je denk ik beter die Circuit kopen..
 
Nee zonder computer niet als stepsequencer helaas, ik hoop dat dat nog komt... Ik heb een hele tijd een push gehad en kon aardig overweg met het note (melodische) grid, maar wilde graag de computer ertussenuit halen dus nu met hardware gaat het ook prima. De drum grid kan je goed gebruiken voor drumcomputers.

De circuit heb ik, maar vind dat echt een standalone ding, sequencer kan je wel gebruiken voor andere hardware, maar ik heb elektrons, die sequencers zijn veel beter (anders) dan die van de circuit.

Vroeg me gewoon af wie hem ook als midicontroller gebruikt voor hardware...
 
Back
Top