Het Verkeerde Doel - België (EK2016)

:)

Hé, hé.... voedbalvolkslied geen volkslied (zelf geen bal aan voetbal vindt trouwens)

Over dat prins pils lied..... (Jeroen B van het SF had een prima versie als ik het mij goed herinner) :D (staat volgens mij hier ergens tussen) ;) http://bagger.kraakpiep.nl/index2.htm

en tussen deze mindere "goden" (kleine letter) staan natuurlijk geen SF leden ;)


Willeke Alberti
Ali B
Jim Bakkum
Bollebof
Marco Borsato
Alain Clark
Ben Cramer
Esmée Denters
Do
Sharon Doorson
Frans Duijts
Edwin Evers
Jennifer Ewbank
John Ewbank
Fouradi
Danny Froger
René Froger
Jack van Gelder
Niels Geusebroek
Glennis Grace
Wouter Hamel
André Hazes jr.
Roxeanne Hazes
Ruben Hein
Chris Hordijk
Ruth Jacott
Laura Jansen
Chantal Janzen
Gerard Joling
Pearl Jozefzoon
Aliyah Kolf
Jeroen van Koningsbrugge (dat is toch bier?)
Kraantje Pappie
Carel Kraayenhof
Iris Kroes
Lange Frans
Paul de Leeuw
Lisa Lois
Jamai Loman
Guus Meeuwis
Anita Meijer
Lavinia Meijer
Johnny de Mol
Nielson
Trijntje Oosterhuis
Gers Pardoel
Syb van der Ploeg
Henk Poort
Jaap Reesema
Edsilia Rombley
Rowwen Hèze
Frederique Spigt
Lee Towers
Babette van Veen
Wesley Klein

Nee, geen leden (was dan ook gedoemd te mislukken) ;)
 
Ik zoek mij suf op bagger.kraak.piep op steekwoorden koning/prins enzo.. maar geen resultaat.. :)

btw.. als het morgen een beetje meezit is Hongarije eerste in de pool.. en België gaat hoogstwaarschijnlijk wel tweede worden. :). In dat geval komen ze elkaar tegen op 26 juni :/ spannond.. :D
 
Ik zoek mij suf op bagger.kraak.piep op steekwoorden koning/prins enzo.. maar geen resultaat.. :)

btw.. als het morgen een beetje meezit is Hongarije eerste in de pool.. en België gaat hoogstwaarschijnlijk wel tweede worden. :). In dat geval komen ze elkaar tegen op 26 juni :/ spannond.. :D

Jeroen schreef dat de titel "Bier" was :mega: (kan wel kloppen)

Volgend mij was het de laatste keer in 1972 op het EK dat het Magyar labdarúgó-válogatott aanwezig was :)
Weet niet of ik het ga zien, wel ga supporten met een Corsendonk :biertje: en een Hongaarse hap voedsel :W
 
@ Bier: Het zoeken op levert de volgende tietels op :D (ik word nu toch wel nieuwsgierig naar die JB track :))

ASTRONAUT - ANDERHALF BIERTJE
BASSIO - JAM18945 (NOG 1 BIERTJE DAN 2E STEM)
MARSMAN - BRANDEND BIERFLES EN PIRAATJE
LSDEEF - BIER
TELUUR - ZURE HARING MET YOGHURT HONING BIER SAUS
TELUUR - RABARABIER GIRL (218 SEC. MIX)
SADBUNNY - RABARBERBARBERABARBARBARENBAARDENBARBIERBIER

Maar eh.. '72 was dat ja. Hongarije is een taaie tegenstander, spelen ook best goed, Hoop iig dat er gevoetbald gaat worden (Go Devils!! GOoal!!!:duivels: :P)
Gister was niet echt heel entertaining.. op 1 goal na dan. :)

 
Was het niet "het alternatieve koningslied"of koning Pils, en dan begint het met bier, bier...... Jeroen zou het moeten weten als bierkenner en compo no no nist :)

Zal vanavond wel weer aan de Lescó met paprika kolbasz zitten :W incl een Corsendonk :biertje:
En niet te veel bewegen want het is hier weer om te grillen zo warm.

Hoop iig veel gejuich te horen uit het dal. :kroon:
 
@ fat clap: Ik ook van jou :luv: Gezien het tijdstip en de algehele timing neem ik je maar niet al te serieus.

Het was iig een spannende wedstrijd.. er werd gewaagd en iig gevoetbald. Helaas, de verdediging was de zwakke plek geworden door omstandigheden.
Een halve finale plek was mooi geweest maar dit is achteraf gezien toch best een mooi resultaat. :mega:

Ik ben nog steeds op zoek naar het Pilslied van JB trouwens. :kroon:
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind het niet erg niet serieus genomen te worden, dat neem ik mezelf vaak ook niet ;)

Alleen wat het tijdstip en timing er mee te maken heeft snap ik niet.
Ik kwam rond die tijd thuis van werk :dj: toen ik pas de uitslag zag.
 
Gelukkig maar. Maar om je na het werk nog helemaal hier te melden is natuurlijk sympathiek van je. En nu weer verder met je leven. :dj:
 
Waarschijnlijk is er na vannacht een plaat voor je hoofd blijven zitten, dat krijg je van dat werken in de nacht. Die gewoon even weghalen.. en alles is weer goed.
 
Ik ben nog steeds op zoek naar het Pilslied van JB trouwens. :kroon:

James Brown, The JB's ? :D oh wacht :)
Kan het niet zijn dat dit een inzending was voor de maak een kutnummer competitie (vorig jaar of een jaar eerder) .... Weet niet of JB nu een fles JB achter de kiezen heeft ;) :baco:
 
ehm, Ik moest even de PB conversatie er op naslaan en nu weet ik het weer.
Heb je niets te doen vanavond? Er is voetbal op TV

James Brown, The JB's ? :D oh wacht :)
Kan het niet zijn dat dit een inzending was voor de maak een kutnummer competitie (vorig jaar of een jaar eerder) .... Weet niet of JB nu een fles JB achter de kiezen heeft ;) :baco:

Dacht niet dat het tijdens de cunttest was.
Dit waren de tracks gemaakt na het jaar 2013 https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=173315&highlight=cunttest(da's waar het prins pils lied actueel zou geweest kunnen zijn)
 
Fatclap... je bent echt een heel belangrijk onderdeel in mijn leven.. slapeloze nachten heb ik van je... dat weet je toch?

En nou voetbal kijken.. het is spannend!!
 
Volgens mij ben jij er zelf iets teveel mee mee bezig.. ik denk dat je jezelf te serieus neemt.. Now.. go away!!
 
Back
Top