MPC1000 manual review

Ik er gisteren even mee gespeeld bij Morel Muziek, daar hadden ze er een staan. Best wel een leuk ding. Behoorlijk zwaar gebouwd en met een groter display dan ik verwacht had. Zitten standaard ook al geluiden en patterns in (niet echt bijzonder maar wel leuk).
Volgens Morel gaan ze pas in November in productie, en zullen ze inderdaad op z'n vroegst eind November / begin December leverbaar worden.

http://www.morelmuziek.nl/galleryb24.htm
 
Was het display een beetje goed te lezen? Vooral in vergelijking met de 2000xl die er achter staat.
 
Het display is goed te lezen, het is een ander display dan in de MPC2000XL. Het is groter maar volgens mij met dezelfde resolutie. Het is in iedergeval beter vanaf een afstandje te lezen. Het zou helemaal mooi zijn geweest als je het scherm ook nog kon kantelen zoals in diverse andere MPC's.
De pad's zijn trouwens iets kleiner geworden, ze zijn niet meer vierkant maar rechthoekig. Ze voelen wel precies hetzelfde aan.
Ik dacht eerst dat deze MPC een kleine MPC4000 zou zijn, maar het heeft qua functies volgens mij toch meer weg van een 2000XL. Het hangt een beetje tussen deze twee modellen in.
Over het algemeen had ik wel een goede indruk van het apparaat: mooi compact en degelijk.
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Er staat nergens dat ie nog niet leverbaar is...

Als je op de eerder geposte link klikt
en je scrolled naar beneden dan vind je:

Verfügbarkeit: i.d.R. 4-5 Tage
 
Back
Top