Nieuwe Track - Dope Synth

Ongetwijfeld hitpotentie. Maar het is zeker niet mijn smaak. Kan gebeuren, niets bijzonders. De track mag van mij op een gegeven moment wel wat meer los komen. Het energieniveau blijft gedurende de hele track ongeveer op hetzelfde peil. Kan misschien wat meer power hebben richting eind. Mix vind ik nogal muddy. In het laag zit een en ander elkaar toch wel wat in de weg zo lijkt het. Snijden zou kunnen helpen. En een afgewerkt slot helpt ook wel :).
 
Technisch (mix/productie) en met name de zang prima in orde! Ben het met Dr van Lansberg eens dat het geheel idd op hetzelfde level blijft ook wat betreft de compositorische opbouw, ik bedoel als je bijv. begint met luisteren en dan ergens naar toe "skipt" dan hoor je geen verschil a.h.w.
 
Klinkt professioneel.. goede track. Klinkt voor mij als een mix van Frank Ocean,The Weeknd.. Van die moderne R&B achtige muziek...
 
Technisch best wel goed in elkaar gezet maar niet mijn smaak helaas (mijn handicap). Einde had wat creatiever gemogen (glibbert een beetje weg in de leegte). Klinkt verder niet verkeerd op mijn koptelefoon
 
Back
Top