Floating Colors

Danny

DAW-less puzzelaar ยฐ1967
Zeer mooi! Perfect in balans. Begint met een prachtige sfeercreatie met wereldinvloeden gecombineerd met elektronische geluiden. Daarna evolueert het meer naar een spannend geheel. Knap contrast/evolutie :okdan:

Zitten prachtige stukken en geluiden in en heel knap gearrangeerd. Voor mijn smaak zijn alleen een aantal van de melodische klanken niet zo sterk. Kreeg er een beetje een soort general midi gevoel van. De mix is super
Dank je Tierlantijn voor je bezoekje. Super dat je hem leuk vind. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
De MPC-One / V-Synth bevatten nul General Midi klanken maar je hebt natuurlijk recht op je gevoel:).

stoter

Ouwe rot
Epic! Mooie mix. Goeie titel ook, met toffe visuals.

De Berlin-school vibes vanaf 2:44 vormen (in mijn beleving) het hart van de track, daar had het voor mij in z'n geheel over mogen gaan (zo fijn).. de beat-passage tussen 1:10-2:30 vind ik minder goed passen hier, dat zou wat mij betreft een andere track zijn (op hetzelfde album, dat wel)..

Epic! Mooie mix. Goeie titel ook, met toffe visuals.

De Berlin-school vibes vanaf 2:44 vormen (in mijn beleving) het hart van de track, daar had het voor mij in z'n geheel over mogen gaan (zo fijn).. de beat-passage tussen 1:10-2:30 vind ik minder goed passen hier, dat zou wat mij betreft een andere track zijn (op hetzelfde album, dat wel)..
Dank je wel stoter. Ik weet het, ik maak best eigenwijze muziek met soms onverwachte wendingen. Maar daar hou ik nou eenmaal van :D

Bahamut

yip yip
Super. Hele mooie reis deze track!
Sterke opbouw, veel verandering en veel details. Mooie akkoorden ook later.
Qua geluidskeuze: na anderhalve minuut komen er een soort blazers in die in mijn beleving best wel cheap klinken. Vond ik wat minder. Maar zoals gezegd, de rest is top!:okdan: