Vakatarium

bijlevel

SWB
Lid sinds
29 november 2007
Berichten
1.274
Locatie
Delfgauw
Naar aanleiding van een bericht in de nieuwssectie over een Beatbox kwam ik van de maker van die beatbox ook een video tegen (SOUND STENCIL IN BUDAPEST) en die muziek/geluiden deden mij sterk denken aan een stuk wat ik in 2004 (ja,ja!) had gemaakt voor een dansuitvoering. De metaalachtige geluiden zijn opnamen van een open - en dichtgaande liftdeur, van een trapleuining en van de metalen spijlen van de balustrade rondom een atrium. Pink Floyd is hier trouwens niet ver weg :P https://soundcloud.com/bijlevel/vakatarium-partial
 
Om wat meer uploadtijd op SoundCloud te houden heb ik dit nummer verwijderd. Het was ook meer ter illustratie van een bepaalde aanpak/stijl, niet zozeer om commentaar te krijgen.
 
ik ben naar je Soundcloud aan 't luisteren.. Heel mooie muziek man, ik kan er echt van genieten. Jammer dat je je nummer al hebt verwijderd. Doe zo voort !! 8)
 
ik ben naar je Soundcloud aan 't luisteren.. Heel mooie muziek man, ik kan er echt van genieten. Jammer dat je je nummer al hebt verwijderd. Doe zo voort !! 8)

Bedankt voor je bezoek aan mijn SC en blij dat de muziek je bevalt!

Zoals gezegd heb ik het nummer (overigens een gedeelte uit een langer stuk) gepost n.a.v. wat ik op de video zag en dacht, hé dat heb ik jaren geleden ook gedaan. Omdat de thread z'n actualiteit heeft verloren (denk ik), heb ik het nummer idd maar weer verwijderd van SF.

Ik merk dat je ook weer een beter humeur hebt, ga zo door:)!
 
Back
Top