En nog 1 aan de MOTM

Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
312
Locatie
Rdam
Yezz, zojuist m'n eerste MOTM spul besteld. Flink lang alle mogelijke leveranciers tegen elkaar af zitten wegen, uiteindelijk voor MOTM gekozen door de vette osc's, filters, kwaliteit en het zelf bouw aspect waar ik eea van op wil steken. M'n vintage pa doet soortgelijk bouwwerk al een jaar of 35 en is binnenkort met pensioen dus die heeft ook weer wat te doen. Ik kan wel een beetje solderen maar denk dat ik eerst maar eens een tijdje met hem meekijk, vooral bij de moeilijkere kits en dan zien we op den duur wel. Als het spul goedkoper zou zijn geweest zou ik er sneller zelf aan beginnen maar dit verkloot ik volgens mij niet graag :)

Er komen nu een 440 SSM achtig filter en een envelopje aan met de minder spannende essentials en eind van de maand een osc en vca dus alst goed is heb ik binnen niet al te lange tijd een simpele mono. Dan zo ongeveer elke maand eentje en we zien wel of er ooit nog een einde aan komt. Denk wel dat ik het op de duur ga combineren met wat synths.com spul maar voorlopig niet.

Ik zal mits het jullie interesseerd een bouwverslagje posten met wat pix enzo.

Voor anderen die het overwegen is hetvolgende nog wel ff de moeite om te weten. Een aantal forumleden zei al dat de prijs op de shipping notes zo laag was. Ik heb dat ff nagevraagd en het blijkt dat de eigenaar dit standaard doet, erg tof. Hij quote de dealer prijs die vast 40% lager is dan de waarde van de goederen.
Hiernaast geldt er tot 31 okt nog een korting van 5% < 1000 Euri en 10% > 1000 Euri PB daar maar ff over.
Ik heb de order ook maar bewust in 2-en gesplitst omdat een lagere waarde altijd meer kans heeft om er doorheen te glippen en ik heb op advies van een welgewaardeerd forum lid nog maar ff gevraagd of het spul as repaired kan worden verzonden. Hou jullie ook hiervan op de hoogte.

Mazzel
 
Back
Top