Virus B of Nord Rrack 2

OORzaak

Hangend lid
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.263
Locatie
In een huis
Hey daar, heb mijn MS 2000 verkocht en wil het gat in het rack toch weer opvullen.
Twijfel tussen de Virus B en de Nord Rack 2, iemand een goed advies.
Alvast bedankt.
 
Hey daar, heb mijn MS 2000 verkocht en wil het gat in het rack toch weer opvullen.
Twijfel tussen de Virus B en de Nord Rack 2, iemand een goed advies.
Alvast bedankt.

Heb ze beide gehad. De Virus B heb ik nog steeds. De Nord Rack 2 heb ik verkocht.

Ik vond de Nord Rack 2 zeker wel een leuk apparaat, maar ik heb het altijd ervaren als een vette stand-alone bak. Zodra je hem in de muziek probeert te wurmen, dan lukt dat niet echt.
Bij de Virus B juist wel.

Maar ze hebben een heel andere karakter t.o.v. elkaar. Het zal voornamelijk persoonlijke smaak zijn.
 
Virus B kan in elk geval wel een heel stuk meer, klank is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik heb zelf jaren een Virus B gehad en ik vond het een topsynth. Heb nu een Virus TI2 en Nord Lead 4, maar als ik er maar 1 zou mogen houden zou het de Virus zijn.
 
Beide erg fijne synths. Wellicht kun je iets duidelijker aangeven wat je zoekt. Muziekstijl en wat je van de synth verwacht en wat je eventueel al hebt.
 
Virus B v.s. Nord rack 2

Virus B v.s. Nord rack 2

Beide erg fijne synths. Wellicht kun je iets duidelijker aangeven wat je zoekt. Muziekstijl en wat je van de synth verwacht en wat je eventueel al hebt.

Misschien wel handig, heb hier nu o.a. Yamaha MOX6, Korg Karma, Studiologic Sledge, Yamaha CS20M, Yamaha SY2, wat samplers.

Stijl: Ambiënt, JMJ, Kraftwerk en EDM, wil het voornamelijk gebruiken voor arpeggiator loopjes.
 
Ik had beiden. Virus verkocht. Geen zin in display duiken.
 
Back
Top