• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage Oberheim OB-8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.578
Ik merk dat ik de laatste jaren steeds meer op zoek ben naar een moderner geluid en dus mogen de laatste twee synths uit mijn vintagecollectie de studio verlaten. Ik gebruik ze gewoon te weinig en dat is natuurlijk zonde…

Oberheim OB-8
Klassieke analoge synth uit de jaren 1980 met een ongelofelijk mooie en herkenbare, warme klank – pads, leads , bassen en FX. Werkt perfect, alles stemt en met mooie Page 2-modulatiemogelijkheden en MIDI. Hij heeft twee zichtbare krassen op de bovenkant, maar hij ziet er verder heel erg goed uit voor zijn leeftijd. Hij is onlangs nog naar Maarten van Artefacts geweest voor een routinecontrole, maar hij kwam onverrichterzake weer terug omdat Maarten niets kon vinden om te repareren/af te stellen.

Prijs: 2.950 euro















 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top