• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage ARP Odyssey mkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.585
Ik merk dat ik de laatste jaren steeds meer op zoek ben naar een moderner geluid en dus mogen de laatste twee synths uit mijn vintagecollectie de studio verlaten. Ik gebruik ze gewoon te weinig en dat is natuurlijk zonde…

ARP Odyssey mkII
Deze synth is in absolute, onberispelijke nieuwstaat – mint condition, zoals dat heet. Geen krasje, geen veegje, alles werkt perfect, soepele sliders, de toetsen zijn niet vergeeld, staan kaarsrecht en hij klinkt zoals je van een echte, vintage ARP Odyssey mag verwachten: krachtig, warm en prachtig analoog. Dit is waarschijnlijk de mooiste Odyssey die je ooit gaat zien!

Een leuke bijkomstigheid, voor de verzamelaars, hij heeft een zeldzaam laag serienummer. Eén nadeel, hij heeft helaas geen minikeys. :)

Prijs: 2.150 euro

















 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top