SP1200

liquidthrust

Onverbloemd
Lid sinds
13 februari 2010
Berichten
3.652
Locatie
Antwerpen
Niet dat ik er eentje wil, maar kan niemand mij verklaren waarom de standaard prijs voor een SP1200 2700 euro is? Twee jaar terug was het mint 1400 euro.

Zijn er een bende lullen ineens 2000 euro voor gaan vragen omdat ze het met geen andere konden vergelijken en dus maar lukraak iets ingetypt hadden? Is er weeral een "in the studio" feature geweest, of zitten die pretentieuze trendy idioten van Turnlab erachter?

Kom aan jongens.
 
Waarom zou je als je in Parijs woont zoiets hier in Nederland moeten verkopen? Het ding is populairder daar (French House) dan hier. Het is gewoon zo'n prijs waarbij ze hopen op een liefhebber met meer geld dan geduld. Flink rondspammen internationaal helpt dan wel.
 
Waarom zou je als je in Parijs woont zoiets hier in Nederland moeten verkopen? Het ding is populairder daar (French House) dan hier. Het is gewoon zo'n prijs waarbij ze hopen op een liefhebber met meer geld dan geduld. Flink rondspammen internationaal helpt dan wel.

Touché my friend.
 
Sommige mensen op de aarde vinden het leuk om ze te verzamelen..

Ik denk niet dat het zo erg is als die ticket-opkoop mafiapraktijken maar ik vind het wel schofterig om ze zo ongebruikt op de plank te laten liggen....
De grote vraag blijft natuurlijk; liggen ze daar nu omdat niemand ze wil hebben, of zijn ze gewoon te duur? :D

s-l1600.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Midden bovenaan :maffia: in 2 seconden tijd.

Zoek de Andromeda :peukie:
 
Sommige mensen op de aarde vinden het leuk om ze te verzamelen..

Ik denk niet dat het zo erg is als die ticket-opkoop mafiapraktijken maar ik vind het wel schofterig om ze zo ongebruikt op de plank te laten liggen....
De grote vraag blijft natuurlijk; liggen ze daar nu omdat niemand ze wil hebben, of zijn ze gewoon te duur? :D

s-l1600.jpg

Geloof dat heer Moby daar een handje van heeft :halleluja

 
Nee,de marktwaarde is ongeveer 3500euro voor een mooi werkend exemplaar,dus 2700e valt nog best wel mee.

als je 1tje ziet aan 1500e mag je mijn een pb sturen,dan koop ik er nog 1 bij.

EDIT: 1500e dat is de prijs van een SP12

EDIT: de enige verantwoordelijke voor de prijsstijging is armins music shop, zij kopen ze op en brengen ze in orde en verpatsen ze
 
Nee,de marktwaarde is ongeveer 3500euro voor een mooi werkend exemplaar,dus 2700e valt nog best wel mee.

als je 1tje ziet aan 1500e mag je mijn een pb sturen,dan koop ik er nog 1 bij.

EDIT: 1500e dat is de prijs van een SP12

EDIT: de enige verantwoordelijke voor de prijsstijging is armins music shop, zij kopen ze op en brengen ze in orde en verpatsen ze

De SP12 was zelf 700 euro twee jaar terug.

Snap wel dat ze winst willen maken. Maar ik zie dat soort dingen als het equivalent van een pandjeshuis.

They like to rip people off.
 
ja ik weet het,ze zijn allemaal heel snel omhoog gegaan door die shop in amerika,die goed (en slim) profiteerd van de hype

helaas door zijn unieke sound is het meteen ook een uniek apparaat,dat helpt helaas die hoge prijs ondersteunen

friend10.jpg
 
ik denk eerder dat het ding eigenlijk heel lang goedkoop is geweest, hij is mij meer waard dan 3 808's zouden kunnen zijn.
en daar heb je het hele gezever, 't is maar hoe graag je zo',n ding wilt en wat je nog op de bank hebt staan.
 
het gaat niet om het ringetje alleen, er zijn ook 6 analoge filters na het ringeteje, de seq is ongeevenaard en de swing, (gebruik ik zelf niet echt vaak) is ook een van de beste ter aard, zit niet voor niks standaard gefaked in ableton.
dan nog eens gebruiksplezier en de belachelijk mooie look en de hele geschiedenis van het apparaat (ik ben zelf erg gek oop ouwe hip hop en miami bass, en ongeveer al mijn favoriete platen zijn met het apparaat gemaakt) maakt het een gewild beestje.
ik zou eerder zeggen als je er een wilt sla toe, want langzaam worden ze schaarser en ongetwijfeld duurder.
 
Daarom ben ik tegen handelaren.
 
Last edited by a moderator:
nou jongen dan ben je toch echt over drie weken dood want alles wordt geleverd door handelaren, geen eten meer voor jou.
 
Het is nu eenmaal een rare wereld.. met al die rare gear....

Ik zeg.. een lekker muziekie helpt afentoe.....

 
Overigens jammer dat niemand vraagt waar de SP12 staat op de foto van Warehousegrooce...
 
iPhone scherm blijkt te klein... Thanks anyways, question still unawnsered...
 
Back
Top